تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۸۵۸۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرزند شهید سوداگر:
یاد خدمتگزاران نظام زنده نگه داشته شود
فرزند شهید سرلشکر احمد سوداگر گفت: باید یاد خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی زنده نگه داشته شود.

رسول سوداگر امروز اظهار کرد: از جمله بزرگانی که خدمات ارزنده‌ای برای نظام جمهوری اسلامی انجام دادند و در دفاع مقدس نیز نقش پررنگی داشتند، شهید احمد دادگر بود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهید سرلشکر احمد سوداگر افزود: فقط هنگامی چنین یادواره‌هایی تاثیر لازم را خواهند گذاشت که شاهد اثرگذاری منش و روش زندگی شهیدان در بین نسل جوان باشیم و برای همین ضرورت برگزاری چنین یادواره‌هایی در سطح جامعه احساس می‌شود.

فرزند شهید سرلشکر احمد سوداگر، درباره چگونگی برگزاری چنین یادواره‌هایی تصریح کرد: شناساندن اخلاق، شیوه زندگی و درستکاری شهدا ازجمله برنامه‌هایی است که باید در یادواره‌ها گنجانده شود.

سوداگر با اشاره به حضور پدرش در دوران دفاع مقدس گفت: سرلشکر شهید احمد سوداگر به میزان 82 درصد جانباز بود و در دفاع مقدس معاون اطلاعات عملیات قرارگاه‌های قدس، کربلا و نجف حضور داشت.

وی ادامه داد: شهید احمد سوداگر معاون اطلاعات عملیات نیروی سپاه و فرمانده لشکرهای هفت ولی‌عصر خوزستان، 25 کربلای مازندران و 27 کربلای تهران بود.قرار است این یادواره به مناسبت سومین سال شهادت سرلشکر احمد سوداگر برگزار شود که محل برگزاری آن استان خوزستان خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار