تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۸۵۸۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گلایه مشترکان خوزستانی از قطعی‌های مکرر اینترنت
مشترکان اینترنت در برخی از شهرهای استان خوزستان از قطع و وصل‌های اینترنت خود به‌صورت دقیقه‌ای گلایه دارند.

این‌روزها که در رسانه‌ها سخن از افزایش پهنای باند و راه‌اندازی نسل‌های جدید اینترنت در شهرهای مختلف است، داستان ارائه این خدمات در شهرستان ایذه و برخی شهرهای دیگر استان به نحوی دیگر است.

بسیاری از مشترکان اینترنت در شهرستان ایذه بارها از ارائه این خدمات و قطعی‌های مداوم آن ابراز گلایه کرده بودند ولی این انتقادها به جایی نرسیده و همچنان بعضی از مشترکان از داشتن اینترنت پرسرعت و بدون قطعی فقط نام و هزینه پرداختی برای آن را دارند.

این‌روزها علاوه بر گشت و گذار در طبیعت بهاری، مراجعه به اینترنت برای انجام پروژه‌های درسی و کارهای سرگرم کننده از دیگر کارهایی است که مردم به آن روی آورده و با این موضوع نیاز به اینترنت چند برابر شده است، از این رو قطعی‌های اینترنت در شهرستان ایذه و برخی از شهرستان‌های استان به‌صورت چراغ راهنمایی در آمده و قطعی‌های آن به‌صورت دقیقه‌ای شده است.

با این مشکلات، مردم با رجوع به دفاتر پشتیبانی جهت رفع آن اقدام می‌کنند و با پاسخ اختلال در شبکه استانی و مشکل در فیبر نوری مربوط به ایذه و شمال استان خوزستان مواجه می‌شوند.

حال مردم این شهرستان‌ها از مسئولان خدمات در استان خواستار پیگیری و رفع این مشکل بوده، تا در قبال هزینه‌های پرداخت شده برای شارژ ماهیانه از اینترنت خود استفاده‌ای ببرند.

نسل جدید اینترنت تلفن همراه در ایذه راه‌اندازی می‌شود

رئیس اداره مخابرات ایذه اظهار کرد: قطعی اینترنت در چند روز اخیر بر اثر اختلال در سیستم انتقال رامهرمز به اهواز بوده است.

مظفر عالیپور با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته توسط شرکت مخابرات استان در منطقه، مشکلات و کاستی‌ها رفع شده است افزود: تمام دستگاه‌های دچار مشکل تعویض شده و با جایگزین کردن دستگاه‌های جدید امیدواریم که این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به راه‌‌اندازی اینترنت نسل سوم(3G) در شهرستان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های این خدمات توسط شرکت ایرانسل در شهرستان آماده شده و منتظر حضور نمایندگان این شرکت برای افتتاح و فعال‌سازی آن در شهرستان هستیم.

عالیپور در پایان، با اشاره به راه‌اندازی اینترنت نسل سوم در سیم کارت‌های همراه اول شهرستان تشریح کرد: اقداماتی برای راه‌اندازی و ارائه این خدمات انجام شد و امیدواریم  در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

*مخابرات، ترافیک از دست رفته در زمان قطعی را جبران کند

یکی از شهروندان ایذه‌ای نیز با اشاره به مشکلات اینترنت اظهار کرد: روزهای اخیر وضعیت اینترنت شهرستان دچار مشکلات فراوان بوده و کار ما را به صورت کامل مختل کرده است.

احسان عباسی ادامه داد: با اینکه من در هفته گذشته حدود 2 گیگا بایت ترافیک باقیمانده داشته‌، اما به دلیل قطعی‌های مکرر و عدم استفاده از آن، با پایان یافتن یک ماه ترافیک خود، تمام این حجم را از دست داده‌ام.

وی در پایان گفت: امیدوارم مخابرات استان خوزستان برای رفع و کم کردن این مشکلات چاره‌ای اندیشیده و همچنین با جبران این حجم از دست رفته، رضایت مشترکان را فراهم کند.

قطعی‌های اینترنت در برخی از شهرهای استان خوزستان از قبیل ایذه، رامهرمز، بهبهان، رامشیر، باغملک، خرمشهر و... باعث از دست رفتن چند روز ترافیک ماهانه و صفر شدن ترافیک برخی کاربران در روزهای آخر ماه خود شد و مخابرات استان خوزستان نیز بدون توجه به این امر، هیچ‌گونه اقدامی برای ارفاق و جبران این چند روز به کاربران خود انجام نداد و این موضوع باعث دلخوری بسیاری از مشترکان شده است.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
0
باسلام
ازدیروز ظهراینترنت ایرانسل درسطح استان قطع شده تا الان وصل نشده،چراکسی اقدامی درجهت وصل شدن اینترنت نمیکنه؟ لطفا رسیدگی کنید. علت این قطعی چیه؟ تا کی باید صبرکنیم تا وصل بشه.
شماروبه خدارسیدگی کنید
داریوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
0
سلام
ماشمال خوزستان.شوش هفت تپه هستیمّ دو هفته میشه نت مختل شده.سه روز کلا قطع بود.بعدازوصل شدن هم چندروز هم نصف روز وصل میشد الان هم چراغ راهنماشده.حتی گوگل هم بازنمیشه.هنوز نشده ده روز اینترنت سالم بمابدنّ. مخابرات با نت ارزون مردمو جذب میکنه.وبعدیک هفته نزخ راچندبرابرمیکنهّ.وکسی نیست رسیدگی کنه.اصلا نمیدونیم صدامونو به کی برسونیم.
:
:
:
آخرین اخبار