تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۸۵۸۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان:
ساماندهی طرح‌های نیمه‌تمام اولویت امسال در آبادان است
فرماندار ویژه آبادان از ساماندهی طرح‌های نیمه‌تمام و ایجاد نشاط سیاسی به عنوان دو اولویت اصلی و مهم امسال در این شهرستان نام برد.

عزیزالله شهبازی امروز با بیان اینکه شعار «همدلی و همزبانی ملت و دولت» یک تعریف عام دارد، اظهار کرد: این شعار به معنای اتحاد و همدلی قوای کشور اعم از مسلح، مقننه، مجریه و قضاییه با مردم است که خروجی این همدلی و همزبانی، «اعتماد» است.

وی افزود: نقطه ظهور این همدلی و همزبانی در اسفندماه سال جاری یعنی در عرصه انتخابات ظهور پیدا می‌کند.

فرماندار ویژه آبادان اضافه کرد: هر آنچه که در سال گذشته وعده داده بودیم بر اساس نقشه راه بود و اگر طرحی همچنان ناتمام باقی مانده به دلیل آن است که جزو طرح‌های راهبردی و زمان‌بر (یک تا سه سال) است.

شهبازی از تولید شغل و نشاط اجتماعی به عنوان دو اولویت مهم و قابل اجرا طی سال گذشته در شهرستان نام برد و تصریح کرد: امسال نیز علاوه بر لزوم به ثمر رساندن برخی طرح‌ها، باید بحث نشاط سیاسی را در سطح منطقه ایجاد کنیم و این بدان معناست که هم آنانی که می‌خواهند انتخاب کنند و هم آنانی که قصد انتخاب شدن دارند باید با فراغ بال و در کمال آرامش و امنیت بتوانند هم ثبت نام کنند و هم رای دهند.

معاون استاندار خوزستان، ضمن تاکید دوباره بر ایجاد نشاط سیاسی به عنوان یک اولویت مهم در سال جاری و در شهرستان، یادآور شد: هر آنکس که خود را محق برای انتخاب شدن می‌داند می‌تواند برای ثبت نام پیش بیاید و هر آنکس که می‌خواهد رای خود را در صندوق بیندازد مطمئن باشد که خروجی آن همانی است که به صندوق ریخته و همان نیز قرائت می‌شود.

وی در ادامه گفت: در سال جاری علاوه بر برداشتن کارهای بر زمین مانده و تامین امنیت بیش از پیش بر اساس نقشه راه طراحی شده از سوی استان، تمام سعی خود را در برپایی یک انتخابات پرشور و با حضور گسترده مردم به‌کار می‌بریم.

شهبازی در پایان، با تاکید بر اینکه اوج ظهور همدلی و همزبانی ملت و دولت در انتخابات امسال متجلی می‌شود گفت: به طور قطع شرایط ایمن و مناسبی را برای حضور تمام گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و افراد مختلف به صحنه انتخابات در آبادان فراهم می‌کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار