تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۸۵۸۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس:
جایگاه علمی دانشگاه‌های رامهرمز ارتقا می‌یابد
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از ارتقای جایگاه علمی دانشگاه‌های رامهرمز خبر داد.

شمس‌الله بهمئی امروز اظهار کرد: برای اینکه به شکوفایی، خودیابی و خودباوری برسیم و بالنده باشیم نیاز به مشارکت خانواده‌ها و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان را داریم.

وی ادامه داد: خانواده‌های ما در ارتباط با فرزندان خود استاد هستند اما یک روش تربیتی به تنهایی در توسعه علمی نمی‌تواند تاثیرگذار به صورت 100درصد باشد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چقدر که فرایند رشد و شکوفایی فرزندان ما کامل‌تر شود هنر مدیریتی پدر و مادر و خانواده نیز باید رشد کند و هماهنگ با فرزند پیش برود.

بهمئی افزود: ما باید با نگرش جدید متغیرهای محیطی را تغییر دهیم و این همان خلاقیتی است که در وجود همه ماست و این خودیابی و خودشکوفایی است.

وی همچنین عنوان کرد: فرزند که به بلوغ رسید خانواده‌ها هم باید نگرش مدیریتی خود را نسبت به مسائل علمی فرزندانشان تغییر دهند و از صاحب نظران در این عرصه کمک بگیرند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پایان، ضمن تقدیر از همه کسانی که از گذشته تاکنون در ارتقای جایگاه علمی این شهرستان تلاش کرده‌اند گفت: دانشگاه‌های ما در این شهر خوشبختانه از لحاظ علمی ارتقای بسیار خوبی پیدا کرده و این نشان از توسعه یافتگی علمی شهرستان را دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار