تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۸۵۸۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديرعامل فولادنوين: در صورت عدم‌حضور در لیگ برتر، سهميه را در خوزستان حفظ می‌کنیم
مديرعامل باشگاه فولادنوين خوزستان گفت: ما مشتاق هستيم كه در ليگ برتر شركت كنيم و اگر نشد راهكارهايي را براي حفظ سهميه خوزستان اتخاذ مي​كنيم.

عليرضا اژدري‌زاده پس از تساوي فولادنوين مقابل آلومينيوم هرمزگان اظهار كرد: ما در ثانيه​هاي پاياني گل تساوي را دريافت كرديم و واقعيتش، فوتبال همين است و اصلا نمي​شود پيش​بيني كرد كه چه نتيجه​اي حاصل مي​شود و چه تيمي صعود و يا سقوط مي​كند. تا سوت پايان زده نشود چيزي مشخص نمي​شود و ما اين مساله را به بازيكنان گوش​زد و تاكيد كرديم بازي​ها را محكم بازي كنند و تا زماني كه داور سوت نزده است كار را تمام شده ندانند.

وي ادامه داد: متاسفانه اين اتفاق هم افتاد. هم براي ما كه در لحظات پاياني گل دريافت كرديم و بازي مساوي شد و هم براي رقيب​مان، مس كرمان كه در لحظات پاياني گل به ثمر رساند و برنده بازي شد. بنابراين فوتبال همين است و اميدواريم در دو هفته آينده با يك برد، سند صعودمان به مرحله بعد امضا شود.

مديرعامل باشگاه فولاد نوين خوزستان با اشاره به اين‌كه هفته بعد قطعا براي پيروزي پا به ميدان خواهيم گذاشت، گفت: در اين بازی هم براي برد آمده بوديم و بازیکنان‌مان هم موقعيت​های زيادي به دست آوردند اما متاسفانه به گل​هاي بيشتري نرسيديم. تيم آلومينيوم يك تيم واقعا خوب و قدرتمند است، من اين تيم را در هرمزگان ديده بودم و تيمي بسيار منسجم، با مربي​اي باهوش است.

وي در پاسخ به اين سوال كه به خاطر مشكلات قانونی که برای حضور فولادنوین در لیگ برتر وجود دارد، ممكن است این تیم در ليگ برتر حضور پيدا نكند؟ عنوان كرد: ما مشتاق هستيم كه در ليگ برتر شركت كنيم و اگر نشد، مطمئنا راهكارهايي را براي نگه داشتن سهميه استان خوزستان اتخاذ مي​كنيم و اميدواريم تعداد نمايندگان استان خوزستان در ليگ برتر بيشتر شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار