تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۸۵۸۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش 5 مگاواتی پیک بار شبکه برق با همکاری کشاورزان اهوازی
معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اهواز گفت: با تلاش گروه مدیریت مصرف برق و با همکاری کشاورزان کلانشهر اهواز درقالب اجرای طرح مدیریت مصرف در سال‌ گذشته، پیک بار شبکه برق  در این شهرستان به میزان  5 مگاوات کاهش یافت.

عبدالحمید عباس‌شیاری در این باره اظهارکرد: طرح مدیریت مصرف برق در فصل گرم،  برای بخش کشاورزی که بیش از 7 درصد انرژی مصرفی الکتریکی شهرستان اهواز را به خود اختصاص می‌دهد، یکی از راهکارهای مدیریت بار به منظور کاهش بار شبکه در ساعات اوج مصرف است.

وی افزود: در این طرح مشترکین کشاورزی بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، نسبت به کاهش بار به صورت شبانه‌روزی یا در ساعت پیک اقدام کردند که این مشترکین از تسهیلات وزارت نیرو در این طرح شامل تخفیف بهای انرژی و دیماند برخوردار می‌شوند.

‌شیاری تصریح کرد: به منظور جلب مشارکت کشاورزان در طرح مدیریت مصرف و اجرای مناسب این طرح، با بخش عمده‌ای از آن‌ها مکاتبه انجام و از آنان خواسته شد در زمینه بهينه­سازي مصرف انرژي الكتريكي در بخش كشاورزي جهت حذف مصارف خود در ساعات اوج مصرف، اقدام کنند تا به ازای آن از تخفیف‌های مصوب وزارت نیرو بهره مند شوند.

وی عنوان‌کرد: پس از بررسی‌ها و اندازه‌گیری‌های به‌عمل آمده مشخص شد 72 مشترک کشاورزی در این طرح همکاری داشته‌اند و مشترکین همکار با مجموع کاهش توان 5 مگاواتی و کاهش 975 مگاواتی ساعت انرژی در طول مدت همکاری مشارکت مناسبی داشته‌اند که به زودی و پیش از آغاز طرح مدیریت مصرف بخش کشاورزی در سال 94 طی مراسمی از آنان تقدیر خواهد شد.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اهوازگفت: امیدواریم در سال جاری با تعامل بیشتر با مشترکین بخش کشاورزی شاهد صرفه‌جویی‌های بیشتر در زمینه مصرف برق باشیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هومان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
0
با سلام.اگه ممکنه ساعات پیک برق رو اعلام کنید تا همه خبر داشته باشند.مثل اینکه دوست ندارید پیک رعایت بشه.ما چند بار نامه هم زدیم ولی خبری نشده.
:
:
:
آخرین اخبار