تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۸۵۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس جمعیت هلال احمر خبر داد:
برنامه‌ریزی برای تدریس فوریت‌های پزشکی در دانشگاه هلال
رییس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور اخذ مجوز تدریس دوره فوریت‌های پزشکی در دانشگاه جامع علمی - کاربردی هلال ایران انجام خواهد شد.

دکتر سید امیرمحسن ضیائی امروز در بازدید از جمعیت هلال احمر اهواز و مرکز علمی کاربردی هلال خوزستان، گفت: درخواست اخذ مجوز راه‌اندازی دوره ۲ ساله فوریت‌های پزشکی به وزارت بهداشت ارائه خواهد شد تا امدادگران از این آموزش‌ها نیز بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: مرکز علمی - کاربردی هلال خوزستان باید همه توان خود را به کار گیرد تا پرسنل و امدادگران هلال احمر از آموزش‌های لازم در این مرکز بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش مرکز علمی - کاربردی هلال خوزستان هم اکنون در هشت رشته کاردانی و چهار رشته کارشناسی به حدود یک هزار و ۵۰۰ دانشجو ارائه خدمت می‌کند که در برنامه‌های توسعه‌ای خود درخواست اخذ مجوز رشته بهداشت، ایمنی و سلامت را ارائه داده است تا در صورت موافقت در این زمین نیز ارائه خدمت کند.

به گزارش ایسنا، رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز در بدو ورود به استان خوزستان از مجتمع پشتیبانی عملیات امداد و نجات جنوب غرب کشور به مساحت ۶۶ هزار و۸۵۰ مترمربع بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، ضیائی صبح امروز در بازدید از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان خوزستان در مجتمع پشتیبانی عملیات امداد و نجات جنوب غرب کشور حاضر شده و از بخش‌های مختلف این مجتمع شامل آشیانه بالگرد، پد و باند بالگرد، ۳ انبار امدادی و … بازدید کرد.

وی با اشاره به اینکه توفیق حضور در استان شهید پرور خوزستان پیدا کرده است، اظهار کرد: در این سفر از امکانات و تجهیزات موجود در استان خوزستان برای کمک به هموطنان و میزان آمادگی استان در حوادث مختلف، بازدید کرده و علاوه بر آن در جریان طرح‌ها و فعالیت‌های در حال اجرا و برنامه‌هایی که برای آینده در دست تدوین است، قرار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه خوزستان، طلایه‌دار صبر مردمی در دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: این استان بار جنگ و مشکلات ناشی از آن را بر دوش کشیده و علاوه بر آن مشکلات آب و هوایی نیز دامن‌گیر آن بوده است، لذا باید توجه خاصی به خوزستان شود؛ البته جمعیت هلال احمر استان خوزستان هم اکنون جزو جمعیت‌های توانمند و قوی محسوب می‌شود؛ اما نیاز به تقویت دارد.

یادآور می‌شود در سفر رئیس جمعیت هلال احمر به استان خوزستان فلاح، مشاور رئیس جمعیت، محمدیون، مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر و مهندس رحمتی، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی این جمعیت، دکتر ضیائی را همراهی می‌کنند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
0
ای وای بر این مسئولان ..... هیچی دیگه رشته فوریتهای پزشکی به این حساسی و مهمی شد مثل رشته کشاورزی..... هنوز راه نیفتاده از بین رفت..... خدا بخیر کنه
:
:
:
آخرین اخبار