تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۸۵۸۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق بازرگانی آبادان:
مرکز داوری اتاق بازرگانی آبادان راه‌اندازی می‌شود
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: مرکز داوری اتاق بازرگانی آبادان با حضور معاونان و مشاوران متخصص در این زمینه راه‌اندازی می‌شود.

غلامرضا اکبری‌زاده اظهار داشت: مهم‌ترین هدف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در سال 94 توسعه اقتصادی این شهرستان است.

وی گفت: مرکز داوری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان با حضور معاونان و مشاوران متخصص در این زمینه در روزهای اینده راه اندازی می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان با اشاره به تحولات اقتصادی بین المللی افزود: با توجه به فضایی که ایجاد شده امیدواریم بتوانیم تعامل بیشتری را با کشورهای همسایه حاشیه خلیج فارس برقرار کنیم.

اکبری‌زاده با اشاره به کشورهای شرق ایران، تاکید کرد: افغانستان، پاکستان و هندوستان جزو کشورهای هدف صادرات ما هستند که در زمینه برخی محصولات می‌توانند موثر باشند.

وی راه اندازی جامعه نیکوکاری ابرار را از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان عنوان کرد و گفت: جامعه نیکوکاری ابرار یکی از جوامعی است که در زمینه حمایت از افراد آسیب پذیر جامعه فعالیت می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با تاکید بر لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر اینکه جامعه نیکوکاری ابرار در این اتاق راه اندازی شده افرادی را نیز تحت پوشش قرار داده است.

اکبری در باره تعداد ثبت نام کنندگان برای جامعه نیکوکاری ابرار بیان کرد: 104 نفر تاکنون برای جامعه نیکوکاری ابرار متقاضی بوده‌اند که اکنون 12 نفر به صورت کامل تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه جامعه نیکوکاری ابرار جمعیتی وابسته به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران است، اظهار داشت: جامعه ابرار همچنین نهادی مستقل و تشکلی مردم نهاد است که مشارکت در ساماندهی انجام کارهای خیر جامعه و تحقق آن‌ها را با بسیج اعضای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و مشارکت آن‌ها در کارهای خیر را فراهم می‌کند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار