تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۸۵۸۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهارمین سرمربي استقلال اهواز هم رفت
چهارمین سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز هم از این تیم جدا شد.

سيدحسين سيدصالحي، سرمربي مستعفي تيم فوتبال استقلال اهواز درباره استعفاي خود از سرمربيگري تيم استقلال اهواز اظهار كرد: همان‌طور كه مي​دانيد ششم فروردين ماه اين تيم را تحويل گرفتم و به خاطر عرق زيادي كه به استقلال اهواز داشتم در اين تيم حضور پيدا كردم. من آمدم كه به اين تيم كمك كنم و موقعي كه آمدم تیم استقلال اهواز پنچ يا شش هفته بردي كسب نكرده بود و پس از آمدن من، در بازي اول پیروز شدیم.

وي ادامه داد: بازيكنان به خاطر مشكلات مالي در تمرين حضور پيدا نمي​كنند و ما روز گذشته فقط با يك دروازه‌بان در بازي شركت كرديم و چند بازيكن ديگر هم كه به خاطر مسايل مالي اصلا در تمرينات شركت نمي‌كردند و اين موضوع براي فوتبال خوزستان بسيار بد است. مديران تيم به جاي اين‌كه به تيم كمك كنند، استفاده​هاي شخصي​شان را مي​كنند. جا دارد از مردم خوزستان و رسانه​ها عذرخواهي كنم. من آمده بودم و هدفم اين بود كه كمك كنم اما كار خيلي سختي بود. تمام تلاشم را كردم و اكنون صلاح مي​دانم كه بيشتر از اين در تيم نباشم و جا را براي كمك ديگران باز بگذارم.

سيدصالحي با بیان این‌که همه مي​دانند كه من چگونه مي​توانم تيم​ها را از بحران خارج كنم، عنوان كرد: در دو بازي گذشته هم ديديم با وجود اين‌كه هفت بازيكن تيم​مان را در اختيار نداشتيم اما پيروز شديم. متاسفانه بازيكنان استقلال اهواز كاملا بي​انگيزه هستند. اين تيم بزرگي است و من از همه عذرخواهي مي​كنم چرا كه نتوانستم به استقلال اهواز كمك كنم.

وي اضافه كرد: بعد از بازي در رختكن به بازيكنان گفتم كه به تيم بر نمي​گردم و مي​خواستم شوكي به تيم بدهم اما وقتي در اتوبوس تيم زمزمه​هايي مبني بر اين‌كه مي​خواهند صابر میرقربانی را مربي كنند، شنيدم ديگر حاضر به برگشتن نشدم. من با تمام وجود آمده بودم كمك كنم و از ابتدا كه به اين تيم آمدم تمام زندگي​ام را گذاشتم و حتي به مسايل مالي هم اهميتي ندادم. فقط به خاطر مردم و هواداران خوزستان آمدم ولي متاسفانه هيچ طور نمي​شود اين تيم را جمع كرد و باز هم عذرخواهي مي​كنم كه نتوانستم از اين بيشتر كمك كنم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: استقلال اهواز
:
:
:
آخرین اخبار