تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۸۵۸۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان:
روشنایی ورودی شهر در جاده آبادان- اهواز تامین می‌شود
معاون استاندار خوزستان و فرماندار وِیژه آبادان گفت:با تبدیل کابل های مسی به آلومینیومی و نصب آن، روشنایی ورودی آبادان در مسیر مرکز شهرستان به اهواز تامین می شود.

عزیزالله شهبازی سه شنبه در نشست بررسی و رفع مشکلات روشنایی جاده ارتباطی آبادان به اهواز، گفت: روشنایی ورودی مسیر آبادان از سمت اهواز به مسافت پنج کیلومتر، با اقدامات پیش بینی شده رتامین می شود.

وی گفت: پیش بینی می شود که با تدابیر اتخاذ شده، مشکل تامین روشنایی جاده ورودی شهر آبادان از مسیر اهواز برای همیشه رفع شود.

معاون استاندار خوزستان تاکید کرد: با تامین روشنایی مسیر اتوبان اهواز به آبادان از پاسگاه مارد تا میدان ثامن الائمه آبادان مشکل تامین روشنایی این مسیر نیز برطرف می شود.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان افزودبرای نگهداری و حفاظت از تجهیزات روشنایی قراردادی میان اداره راه و شهرسازی و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آبادان منعقد می شود که با تامین امنیت آن، امکان سوء استفاده سودجویان نیز کاهش می یابد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان نیز در این نشست در خصوص تامین روشنایی ورودی شهر آبادان، گفت: با توجه به اینکه مقصد بیشتر مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور، شهرستان آبادان است، تامین ایمنی و ارتقاء ایمنی راه ها اهمیت ویژه ای می یابد.

جهانبخش امانی افزود: طی 10 روز آینده کاستی های موجود در این مسیر رفع شده و برای نگهداری روشنایی این جاده قراردادی با فرمانده انتظامی شهرستان منعقد می شود.

امانی از انعقاد تفاهم نامه با سازمان منطقه آزاد اروند برای تامین روشنایی یک کیلومتر خارج از مرز ورودی منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: بر اساس توافق نامه، مسافتی حدود 47.5 کیلومتر جاده با هزینه حدود 90 میلیارد ریال تأمین اعتبار شده و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی با بیان اینکه طی 15 روز آینده عملیات مطالعاتی و عملیات اجرایی روشنایی مسیر اهواز به آبادان شروع می شود، اظهار کرد:تامین روشنایی این جاده در کاهش تصادفات موثر است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار