تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۸۵۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره ورزش و جوانان هندیجان:
جشنواره بازی‌های بومی محلی بانوان در هندیجان برگزار شد
سرپرست اداره ورزش و جوانان هندیجان گفت: مسابقات بومی محلی بانوان با حضور ۱۵۰ شرکت کننده در هندیجان برگزار شد.

نخستین بازیهای ورزشی بومی ومحلی بانوان هندیجان روز گذشته با حضور 150 نفر شرکت کننده در سالن بانوان مجتمع ورزشی وفرهنگی پهلوان تختی این شهرستان برگزار شد.

حلیمه شکاری درحاشیه این مسابقات بومی ومحلی اظهار داشت: با برنامه ریزی وحمایت‌های خوب اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان نخستین جشنواره بازی‌های ورزشی بومی و محلی با حضور شرکت کنندگانی از 10 روستا و 5 پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهرستان هندیجان به مدت یک‌روز برگزار شد.

وی با بیان اینکه بازی‌های محلی نباید فراموش شوند، گفت: بازی‌های ورزشی بومی و محلی در بین خانواده‌ها و به ویژه نسل جوان تأثیرگذار است.

سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان هندیجان عنوان کرد: این مسابقات در مقاطع سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 15 گروه و 5 رشته برگزار شد.

وی درباره رشته‌های برگزار شده در این مسابقات افزود: طناب کشی، یک قل دو قل، الختر، داژبال و کبدی برگزار شد.

شکاری بیان کرد: در پایان این دور از رقابت‌ها تیم‌های روستای امامزاده عبدالله، پایگاه بسیج حضرت رقیه (س) و پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اظهار داشت: برگزاری این رقابت‌ها هزینه زیادی ندارد و فقط مسئولان ورزشی استان باید برای توسعه ورزش‌های همگانی از برگزاری این مسابقات حمایت کنند.

سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان هندیجان افزود: ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها، بالا بردن انگیزه و روحیه بانوان و انتقال این بازی‌ها به نسل جوان از اهداف این مسابقات است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار