تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۸۵۹۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز خواستار شد:
رفع بحران آب کشاورزی رامهرمز با تکیه بر مدیریت بحران
فرماندار رامهرمز خواستار رفع بحران آب کشاورزی این شهرستان با تکیه بر مدیریت بحران آب شد.

مصطفی سمالی صبح امروز در جلسه شورای کشاورزی این شهرستان که با حضور فرماندار، بخشدار و مسئولان کشاورزی رامهرمز برگزار شد اظهار کرد: شهرستان رامهرمز یکی از قطب‌های کشاورزی استان است و جایگاه ویژه‌ای در نظام اقتصادی و کشاورزی استان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات خاصی که در این حوزه وجود دارد باید در تنظیم آب کشاورزی همراهی و همکاری مستمری در مدیریت آب کشاورزان در سال جاری باید به عمل آید.

فرماندار رامهرمز با اشاره به تسطیح اراضی کشاورزی که در منطقه در حال اجراست عنوان کرد: باید راهکارهایی را در ناحیه 2 و 3 و سایر نواحی بیابیم تا کشاورزان با خاطری آسوده‌تر بتوانند زمین‌های خود را برای تسطیح قرار دهند.

*اولویت با برداشت محصولاتی است که مورد خسارت واقع نشده‌اند

رئیس جهادکشاورزی رامهرمز نیز در ادامه این جلسه، با توجه به آغاز فصل برداشت گندم گفت: اولویت ستاد برداشت محصولات کشاورزی با محصولاتی است که مورد خسارت واقع نشده‌اند و امیدواریم که با همکاری همه دستگاه‌ها در برداشت محصولات گندم، جو و کلزا موفق عمل کنیم.

خداکرم میرسالاری افزود: با توجه به خساراتی که امسال به بخش کشاورزی شهرستان وارد شده تلاش خواهیم کرد در مدیریت بحران آب سطوح اراضی آبی، عملکرد بهتری نسبت به سال قبل داشته باشیم.

در پایان این نشست، هماهنگی‌های لازم به منظور برداشت و خرید هر چه بهتر گندم کشاورزان شهرستان به عمل آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار