تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۸۵۹۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:
ششمین همایش ملی کار برگزار می‌شود
خوزنیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت:  ششمین همایش ملی کار 8 و7 اردیبهشت امسال در مجموعه فرهنگی تلاش در تهران برگزار می شود.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفائی گفت:  این همایش برای استفاده از ظرفیت توان نخبگان و اندیشمندان برای دستیابی به  اهداف عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تحقق گفت و گوهای سه جانبه بین کارگر، کارفرما و دولت، بر گزار می شود.

او محورهای همایش را تحقق برنامه ملی  کار شایسته، اشتغال و بهبود فضای کسب و کار، توانمندسازی تشکل های کارگری و کارفرمایی، توسعه حمایت های اجتماعی، تقویت گفت وگوهای اجتماعی و سه جانبه گرایی، ارتقاي فرهنگ کار و تعاون و گذر از اقتصاد غیررسمی به رسمی بر شمرد و گفت: در برهه ي کنونی ظرفیت علمی کارشناسان و نخبگان می تواند به کمک برنامه ریزان و سیاست گذاران اشتغال بیاید لذا در هر شرایطی باید از این توان علمی و ظرفیت  موجود برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: باید بسترهای لازم برای حضور صاحب نظران و کارآفرینان و افراد نخبه فراهم شود تا با ارايه ی راه کارهای مناسب از سوی آنان، زمینه ی توسعه ی فعالیت های اقتصادی و اشتغال بیش از پیش فراهم شود.
:
:
:
آخرین اخبار