تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۸۵۹۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره مخابرات ایذه خبر داد:
اتصال ایذه به شبکه اینترنت پرسرعت «3G»
رئیس اداره مخابرات ایذه از اتصال این منطقه به شبکه اینترنت پرسرعت «3G» خبر داد.

مظفر عالیپور امروز اظهار کرد: از بهمن سال 93، زیرساخت‌ها و و افزایش پهنای باند برای راه‌اندازی این شبکه برای تلفن همراه آماده و مشکلات برای ارائه خدمات توسط مخابرات رفع شده بود.

وی افزود: شرکت مخابرات برای راه‌اندازی و ارائه خدمات نسل جدید به دارندگان تلفن همراه، در همکاری با شرکت ایرانسل این زیرساخت‌ها را در اختیار این شرکت قرار داد و امروز شاهد راه‌اندازی نسل جدید اینترنت پرسرعت تلفن همراه در شهرستان ایذه هستیم.

رئیس اداره مخابرات ایذه در پایان، با اشاره به راه‌اندازی اینترنت پرسرعت برای سیم کارت‌های همراه اول در شهرستان گفت: تمام کارها و اقدامات اولیه برای ارائه خدمات مربوط به این سیم کارت‌ها انجام شده و تلاش می‌شود تا یک‌ ماه آینده نیز شاهد راه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت همراه اول در شهرستان ایذه باشیم.

در ماه‌های پایانی سال گذشته همزمان با راه‌اندازی نسل سوم اینترنت تلفن همراه در برخی از شهرهای استان خوزستان توسط شرکت ایرانسل، وعده به تکمیل و راه‌اندازی این شبکه در شهرهای فاقد این خدمات در سال جاری داده شده بود.

روز گذشته پس از انجام مراحل راه‌اندازی و تجهیز زیرساخت‌های این خدمات در شهرستان ایذه، عملیات راه‌اندازی اینترنت پرسرعت «3G» سیم کارت‌های ایرانسل در شهرستان صورت گرفت.
مرجع / فـارس
برچسب ها: ایذه
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
3
پس شهرستان مسجد سلیمان چی . اینجا از ایذه افتضاح است.ترو خدا اینجا هم سری بزنید
علی
|
Finland
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
0
0
سلام.از رییس محترم مخابرات ایذه خواهشمند است که منطقه سرقنات خیابان کاوه کوچه ی شهید کلاهدوز که اصلا خارج از پوشش 3Gهست.اقدامات لازم جهت زیر تحت پوشش دادن این منطقه انجام دهد.با تشکر .لطفا پیکیری کنید ممنونم
:
:
:
آخرین اخبار