تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۸۵۹۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديرعامل استقلال اهواز: هدایت تیم در 2 بازی پایانی بر عهده ميرقرباني است
مديرعامل باشگاه استقلال اهواز در پی کنار رفتن چهارمین سرمربی این تیم، گفت: صابر ميرقرباني به عنوان بازيكن – مربي، هدایت تیم را در دو هفته پایانی لیگ بر عهده خواهد داشت.

ارسطو جهانداري درباره انتخاب سرمربی جدید برای تيم فوتبال استقلال اهواز، اظهار كرد: سرمربي سابق تیم ما (سیدحسین سیدصالحی) بعد از بازي ما با گیتی‌پسند به رختكن رفت و به بازيكنان گفت كه ديگر من به تمرين نمي​آيم و بعد از آن هم به آقاي شفيع​زاده و سپس معاون باشگاه اين موضوع را اطلاع داد. من هم به صابر ميرقرباني، بازيكن تيم​مان گفتم كه مسووليت تيم را در دو بازي پاياني بر عهده بگير.

وي ادامه داد: صابر ميرقرباني برای دو بازی آینده به عنوان بازيكن – مربي هدايت تيم را بر عهده خواهد داشت. ميرقرباني بازيكن تيم است و در اين دو بازي تيم را ارنج مي​كند.

مديرعامل باشگاه استقلال اهواز با بيان اين‌كه در همه تيم‌ها چنین مشكلاتی بوجود مي​آيد، عنوان كرد: اكنون در حال كار كردن هستيم و اميدواريم تيم‌مان در دو بازي باقي مانده نتيجه بگيرد تا ان‌شاالله در ليگ بمانیم.

وي درباره برنامه​هاي باشگاه براي فصل آينده، گفت: بايد ببينيم چه مي​شود؛ شايد دنبال امتيازي براي حضور در ليگ برتر باشيم. اگر تيم​مان در ليگ بماند بايد ببينيم چه پيش مي​آيد تا برنامه​ريزي​هايي كه مي​خواهيم را انجام دهيم.

جهانداری در پايان اظهار كرد: اگر فولادنوين در ليگ برتر حضور پيدا نكند ما يكي از تيم​هايي هستيم كه ممكن است امتياز اين باشگاه را بخریم. در كل بايد ببينيم شرايط تيم فولادنوین چگونه خواهد شد و اگر آن‌ها به لیگ برتر صعود كردند و نتوانستند در این ليگ شرکت كنند، به موضوع خرید امتیاز این تیم ورود پیدا می‌کنیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: استقلال اهواز
:
:
:
آخرین اخبار