تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۸۵۹۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
دستگاه‌های‌اجرایی شادگان در حوزه‌سلامت بیشترتلاش‌کنند
فرماندار شادگان از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست در زمینه سلامت و بهداشت با تمام توان و ظرفیت در سال جاری وارد عمل شوند.

بهروز فرج‌اللهی در نخستین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شادگان در سال جاری که در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: توجه به موضوع سلامت مردم یکی از اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید بوده و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد بهبود خدمات ارائه شده به مردم در این حوزه هستیم.

وی با برشمردن حساسیت مقوله بهداشت و لزوم توسعه آموزش‌های بهداشتی به شهروندان افزود: وجود احشام و بیماری‌های مشترک میان انسان و دام، بر اهمیت گسترش و توسعه آموزش‌های بهداشتی می‌افزاید.

فرماندار شادگان در ادامه از بخشداران خواستار رفع بیماری‌های دامی و برگزاری جلسات با دهیاران شد.

فرج‌اللهی در بخش دیگری از سخنان خود، از شرکت آبفای شهرستان خواستار رفع مشکلات فاضلاب در برخی از مناطق این شهر شد.

وی همچنین از مسئولان شهرستان و شبکه بهداشت و درمان شادگان خواست که در سال جاری با برنامه‌ریزی مناسب و منسجم در تمام عرصه‌ها خصوصا عرصه سلامت که از عرصه‌های مهم زیرساختی است تلاش بیشتری داشته باشند.

فرج‌اللهی تصریح کرد: سلامت و امنیت دو نعمت خداوندی است که مجهول و ناشناخته مانده و در سایه این دو نعمت است که جامعه به سوی توسعه حرکت می‌کند.

فرماندار شادگان، ضمن بیان اینکه ما قطعا در مسیر سیاست‌های دولت تدبیر و امید گام برخواهیم داشت، گفت: با جدیت تمام گام در این مسیر گذاشته‌ایم و به پیش خواهیم رفت.

وی در پایان این جلسه، از شبکه دامپزشکی شادگان برای همکاری در راستای صادرات دام زنده از طریق بندر این شهرستان قدردانی کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار