تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۸۵۹۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر خبر داد:
آغاز ثبت‌نام دومین دوره انتخابات نظام پرستاری در خرمشهر
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از آغاز ثبت‌نام «دومین دوره انتخابات نظام پرستاری» در این شهرستان خبر داد.

کامران سالمی از آغاز ثبت نام انتخابات نظام پرستاری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری کشور، امروز ثبت نام دومین دوره انتخابات نظام پرستاری شهرستان خرمشهر آغاز شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در پی ابلاغ حکمی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت پذیرفته است، افزود: در این راستا هیئت نظارت و اجرایی تشکیل و در حال انجام وظایف است و همچنین وظایف هیئت اجرایی از امروز که نخستین روز ثبت نام بوده، آغاز شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر ادامه داد: محل ثبت نام، در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر است که ثبت نام به مدت 10 روز انجام خواهد شد و این انتخابات به صورت سراسری در تمام کشور در تاریخ 29 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی، برخی شرایط افراد علاقمند به شرکت در این انتخابات را برشمرد و عنوان کرد: عضویت نظام پرستاری، دارا بودن کارت نظام پرستاری معتبر و داشتن سابقه حداقل سه سال سکونت و یا اشتغال در حوزه انتخابی، از جمله شرایط تعیین شده برای شرکت در انتخابات است.

سالمی بیان کرد: حائزین این شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به محل ثبت نام و افراد مستقر در حوزه ثبت نامی در بیمارستان ولیعصر(عج) و همچنین شبکه بهداشت و درمان خرمشهر مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر، هیئت نظارت را سه نفره و هیئت اجرایی را پنج نفره به ریاست شبکه بهداشت و درمان و با حضور نمایندگانی از فرمانداری، نظام پرستاری، دفتر پرستاری بیمارستان ولیعصر(عج) و شبکه بهداشت و درمان خرمشهر اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به برشماری اقدامات انجام شده توسط این هیئت‌ها پرداخت و گفت: مهمترین فعالیت‌های انجام شده توسط هیئت اجرایی ستاد انتخابات نظام پرستاری خرمشهر، برگزاری جلسات مختلف، انجام ثبت نام و اطلاع‌رسانی از طریق نصب بنر و پخش اطلاعیه‌ها میان پرسنل و تعامل با رسانه‌های جمعی بوده است.

سالمی با بیان اینکه نخستین دور این انتخابات که به صورت مستقل در خرمشهر برگزار شده بود در سال 89 بوده است، تصریح کرد: در دوره‌های پیش از سال 89 این انتخابات به صورت مشترک با آبادان برگزار شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر، انجام فعالیت‌هایی در زمینه آموزش‌های کمک بهیاری، تامین امکانات رفاهی پرسنل، ارتباط با مسئولان کشوری، استانی و شهری در حوزه کار پرستاری را از جمله وظایف هیئت انتخابی در نظام پرستاری شهرستان عنوان کرد و نامگذاری یکی از خیابان‌های خرمشهر به نام پرستار را یکی از مهمترین اقدامات انجام شده توسط منتخبان دوره پیشین دانست.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری پرسنل و تمهیدات در نظر گرفته شده، این دور از انتخابات به صورت پرشورتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار