تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۸۵۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد:
اختصاص یک میلیارد ریال از سوی شرکت اروندان به آموزش و پرورش شادگان
فرماندار شادگان از اختصاص یک میلیارد ریال از سوی شرکت نفت و گاز اروندان به اداره آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌اللهی اظهار کرد: شرکت نفت و گاز اروندان مبلغ یک میلیارد ریال برای توسعه، تجهیز و مدارس و فضاهای آموزشی این شهرستان کمک کرده و در آینده نیز از مسئولان و شرکت نفت انتظار می‌رود به مدارس شهرستان مساعدت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با توجه ویژه دولت تدبیر و امید و با تلاش نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، این کمک مالی به اداره آموزش و پرورش برای ارتقای سطح آموزش، تجهیز مدارس اختصاص یافته که امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی فرهنگی و رفاهی هر چه بیشتر در سطح شهرستان باشیم.

فرماندار شادگان، امنیت، بهداشت و آموزش و پرورش را سه رکن اساسی هر کشوری عنوان کرد و گفت: اگر تعلیم و تربیت در مدارس و خانواده‌های ما درست باشد کشور ما عاری از هرگونه ناهنجاری بوده و امنیت و آسایش در جامعه حکمفرما خواهد شد.

فرج‌اللهی ادامه داد: خدمت به مردم شهرستان شادگان را به ویژه در زمینه تعلیم و تربیت از افتخارات خود دانسته و امیدوارم این اقدام مورد رضایت خداوند و مردم فهیم شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: بهسازی مدارس، حل مشکل بدهی آب و برق نیز از دیگر پیگیری‌ها و اقداماتی بوده که در قالب اعتبار یاد شده به مدارس و اماکن ورزشی آموزش و پرورش پرداخت شده است.

فرج‌اللهی در پایان عنوان کرد: مطمئنا کمک‌های مالی شرکت نفت و گاز اروندان به اداره آموزش و پرورش این شهرستان بر روند کیفیت بخش آموزش تاثیر مثبتی داشته باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار