تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۸۵۹۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله حیدری:دولت‌های غربی از تفکرات قرآنی می‌ترسند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت‌های غربی از تفکرات قرآنی و اسلام ناب محمدی می‌ترسند.

آیت‌الله محسن حیدری در مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره نخبگان استان خوزستان که از سوی آموزش و پروش رامهرمز برگزار شد، اظهار کرد: باید با قرآن انس داشته باشیم زیرا هرکس که با قرآن باشد با خداست و غیر از این با شیطان است.

وی با بیان اینکه درجات بهشت بر اساس آیات قرآنی تعیین شده و هر کس با قرآن بیشتر سر و کار داشته باشد درجاتش بیشتر خواهد بود لذا باید قرآن را در زندگی نصب‌العین خود قرار دهیم، تصریح کرد: ما باید در پرتو قرآن و عترت حرکت کنیم تا به قله‌های رفیع پیشرفت و عزت و عظمت برسیم و این امر فقط با پیروی از قرآن، عترت و ولایت عملی می‌شود.

حیدری ضمن تاکید بر زندگی با شیوه قرآن عنوان کرد: قرآن، ظاهر و باطنی دارد و دارای دریایی از معانی است که هرچه بیشتر در آن تامل کنیم بیشتر به عظمت و بزرگی این کتاب آسمانی پی خواهیم برد.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: دولت‌های غربی از تفکرات قرآنی، انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی می‌ترسند، در صورتی که گرایش مردم اروپا به اسلام روز به روز در حال بیشتر شدن است و حتی در برخی از کشورهای اروپایی کلیساها خلوت‌تر شده است.

در مراسم افتتاحیه جشنواره نخبگان قرآنی که امام جمعه، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، معاونان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و نخبگان قرآنی شهرهای استان حضور داشتند، گروه‌های تواشیح و سرود ناشنوایان نیز به اجرای برنامه پرداختند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار