تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۸۶۰۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان خبر داد:
راه‌اندازی خانه بانوان برای پاسخگویی به سوالات بانوان آبادانی
فرماندار ویژه آبادان از راه‌اندازی ساختمانی تحت عنوان «خانه بانوان» در مرکز شهر برای پاسخگویی به سوالات بانوان آبادانی خبر داد.

عزیزالله شهبازی صبح امروز در دوره آموزشی مهارت‌های ارتباط مؤثر با دیگران که با حضور بیش از 100 نفر در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه هیچ اختلاف و تبعیضی از جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بین آقایان و بانوان وجود ندارد، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی و در قانون اساسی هیچ تفاوتی از جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بین آقایان و بانوان و هیچ محدودیت قانونی برای حضور بانوان در صحنه‌های اجتماعی مطرح نشده است.

وی افزود: در فرمایشات رئیس جمهور در اوایل سال جاری این نکته مشهود بود که این مقام مسئول بر خروج از شعارگرایی و حرف زدن صرف در ارتباط با حضور بانوان تأکید کرده تا حضور بانوان در صحنه اجتماع را با استناد به موارد قانونی و موضوعات مطرح شده عملیاتی کنیم.

فرماندار ویژه آبادان با تأکید بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان، عنوان کرد: بر اساس سیاستگذاری اتخاذ شده قرار شد کارگاه‌های آموزشی برای بانوانی که در ساختار اداری اشتغال دارند، برگزار شود که این برنامه همچنان ادامه خواهد داشت.

شهبازی با اشاره به ظرفیت بانوان و حضور آنان در صحنه‌های اجتماعی، گفت: بانوان  با تربیت صحیح فرزندان، مهمترین نقش اجتماعی خود را ایفا می‌کنند و باعث پیشرفت، عمران و آبادانی مملکت، استان و شهرستان خود می‌شوند.

معاون استاندار خوزستان افزود: در سال 94 مقرر شد بر اساس نقشه راهی که تدوین شده از ظرفیت‌های بانوان در حوزه‌های مختلف اجتماعی استفاده کنیم.

وی با اشاره به حضور حداکثری همه اقشار مردمی در صحنه‌های اجتماعی، عنوان کرد: بر اساس رسالت و وظیفه‌ای به عنوان نماینده دولت در شهرستان آبادان بر عهده داریم، سعی کرده‌ایم زمینه‌هایی فراهم شود تا از ظرفیت‌های بانوان در موضوعات مختلف استفاده شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: بدین خاطر در مرکز شهر، ساختمانی تحت عنوان خانه بانوان و محلی برای سازمان‌های مردم نهاد راه‌اندازی خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به معنای عام دولت و پیام مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر همدلی و همزبانی دولت و ملت، گفت: امسال با اعتماد بیشتر در کنار همدیگر به فعالیت می‌پردازیم و کشور را به مسیر توسعه، عمران و پیشرفت هدایت می‌کنیم.

معاون استاندار خوزستان بیان کرد: امید است این اعتماد، همدلی و همزبانی باعث شود در 12 اسفندماه که مهمترین منصه ظهور مردم در سرنوشت اجتماعی خود در این سرزمین است، تحقق و مردم با حضور حداکثری خود باعث ثبات، امنیت و آرامش بیشتر و سبب رشد و بالندگی شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار