تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۸۶۰۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال‌احمر مطرح کرد:
ورود توریسم درمانی به منطقه آزاد اروند
رئیس جمعیت هلال‌احمر در سفر به استان خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این استان، گفت: برنامه‌های بسیاری را با همکاری منطقه آزاد اروند می‌توان در استان اجرایی کرد.

دکتر سید امیرمحسن ضیایی در دیدار با اسماعیل زمانی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره منطقه آزاد اروند، افزود: در بازدید از منطقه آزاد اروند و آگاهی از برنامه‌های آینده در این منطقه، متوجه شدیم که ظرفیت‌های خوبی در منطقه وجود دارد که باید آنها را از بالقوه به بالفعل تبدیل کرد.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر هم ظرفیت‌های بسیاری برای فعالیت و پیشبرد امور در استان خوزستان دارد و به نظر می‌رسد با همکاری منطقه آزاد اروند امکان اجرایی و عملیاتی‌شدن برنامه‌های هلال‌احمر وجود دارد.

ضیائی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی به‌منظور توسعه فعالیت‌های اقتصادی و همچنین توریسم درمانی در منطقه آزاد اروند می‌توان دستاوردهای خوبی حاصل کرد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت خوزستان به لحاظ موقعیت ژئوپولتیک و همسایگی با کشور عراق و راه‌های ارتباطی و همچنین مسائل محیط زیستی، باید توجه خاصی به مسائل استان داشت.

وی با بیان اینکه باید نتایج این سفر در آینده تحلیل و عملی شود، گفت: مقرر شد زمینه‌های همکاری در کارگروهی بررسی و نحوه همکاری‌های هلال‌احمر و منطقه تا دو ماه آینده مشخص شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار