تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۸۶۰۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده تیپ 45 تکاور شوشتر:
29 فروردین یاد آور مهر تایید امام بر ارتش است
امیر سرتیپ دوم تقی دریکوند فرمانده تیپ مستقل 45 تکاور شوشتر گفت: 29 فروردین ماه یاد آور مهر تایید امام راحل بر ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی روز پنجشنبه در آستانه فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در دیدار با امام جمعه شوشتر اظهار داشت: 29 فروردین یادآور تاریخ با ارزشی است که مهر تایید امامت و ولایت بر ارتش زده شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس توانست نقش مهمی ایفا کند و امروز نیز در تثبیت امنیت کشور نقش آفرینی می کند.

امیر دریکوند افزود: ارتش در بخشهای نظامی زمینی، دریایی و هوایی فعالیت های مفیدی در کشور ارائه می کند و با آموزش هایی که برگرفته از آیین نامه های داخلی و تخصصی است به یکی از موفق ترین ارتش ها در دنیا تبدیل شده است.

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر نیز در این دیدار ضمن تبریک روز ارتش به دلاورمردان ارتش نیروی زمینی اظهارداشت:یکی از مزایای نیروهای مسلح در کشور ما نسبت به سایر کشورها این است که در کشور ما نیروهای مسلح تحت فرمان ولایت فقیه هستند.

وی افزود: پیشرفت های نیروی زمینی ارتش در زمینه های مختلف برای کشور ما مایه ی افتخار است و مطمئن باشید دشمن از دینداری شما بیشتر از توان نظامی شما می هراسد.

در این نشست جمعی از فرماندهان و کارکنان تیپ 45تکاور شوشتر نیز حضور داشتند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار