تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۸۶۰۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس فدراسیون: 8 تا 10 میلیون تومان وسیله شمشیربازی به خوزستان خواهیم داد
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: در ابتدای کار و جهت کمک به استان خوزستان می توانیم 8 تا 10 میلیون تومان وسایل و لوازم این رشته را به این استان بفرستیم.

فضل الله باقرزاده در نشست روز گذشته (چهارشنبه) با فرامرز کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، اظهار کرد: خوزستان می تواند قطب بزرگ شمشیربازی در کشور باشد. ورزش شمشیربازی در این استان و هیات آن باید سازماندهی شود.

وی بیان کرد: ما شمشیربازان خوبی در خوزستان داریم و زمانی که سازماندهی صورت بگیرد، فدراسیون نیز جهت آموزش و برگزاری کلاس های درجه 2 و 3 می تواند به این استان مربی تیم ملی بفرستد.

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: ما در ابتدای کار و جهت کمک به این استان می توانیم 8 تا 10 میلیون تومان وسایل و لوازم این رشته را به این استان بفرستیم و همان طور که می دانید وسایل این رشته گران هستند.

وی عنوان کرد: برای هیات شمشیربازی استان خوزستان برنامه داریم و امیدوارم در این نشست بتوانیم ورزش پر مهیج شمشیربازی را در این استان به جایگاه خودش برگردانیم. می شود شمشیربازان خوبی را در این استان پرورش داد.

باقرزاده در ادامه با بیان این که در کل کشور در این رشته چهار هزار ورزشکار بیمه شده داریم، خاطر نشان کرد: رشته شمشیربازی یکی از رشته های پرمدال است که 48 مدال در هر دو بخش آقایان و بانوان در المپیک دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار