تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۸۶۰۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فردا و به میزبانی نفت و گاز مسجدسلیمان
مسابقه تدارکاتی تیم منتخب کشتی عراق با مسجدسلیمانی‌ها برگزار می‌شود
سرپرست تیم کشتی نفت مسجدسلیمان گفت: مسابقه دوستانه و تدارکاتی تیم منتخب کشتی عراق با تیم منتخب مسجدسلیمان فردا برگزار می‌شود.

بیژن صالح‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه دوستانه و تدارکاتی تیم منتخب کشتی عراق با تیم منتخب مسجدسلیمان، جمعه 28 فروردین ساعت 17 در سالن سرپوشیده ورزشی منطقه بی‌بیان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه تدارکاتی به صورت سه جانبه و با حضور کشتی گیران تیم منتخب عراق، تیم منتخب شهر شوش و منتخب مسجدسلیمان که ترکیبی از کشتی گیران تیم نفت به همراه تعدادی کشتی گیر غیرنفتی این شهر است، برگزار می‌شود.

سرپرست تیم کشتی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: در این مسابقات که در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود 48 کشتی گیر بر روی تشک می‌روند.

صالح‌نژاد، علت برگزیدن مربی تیم منتخب عراق برای انجام بازی تدارکاتی با تیم نفت مسجدسلیمان را جهش چشمگیر و کسب مقام‌های متنوع قهرمانی طی سال‌های اخیر توسط تیم نفت و راهیابی کشتی گیران این تیم به تیم ملی کشورمان عنوان کرد و گفت: انجام این بازی فرصت بسیار مناسبی است تا در یک رقابت جانانه توانایی و توانمندی کشتی گیران خود را محک بزنیم.

وی در پایان، از قهرمانی دو نفر از کشتی گیران این تیم در مسابقات قهرمانی دانشجویان استان خوزستان خبر داد و عنوان کرد: سروش ژدوار و پیمان رضایی کشتی گیران تیم نفت مسجدسلیمان امروز صبح در رقابت‌های قهرمانی دانشجویان استان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

این دو کشتی گیر سابقه راهیابی و پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورمان و حضور در مسابقات بین المللی را نیز در پرونده دارند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
:
:
:
آخرین اخبار