تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۸۶۰۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیست و ششم لیگ برتر؛
پیروزی فولاد در دربی خوزستان
در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران فولاد خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید
هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز با برگزاری 3 مسابقه به صورت همزمان آغاز شد، که در یکی از رقابت ها فولاد خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید.

گل ها: آلویس نونگ (5 و 79) محمد قاضی (10) – الکساندر پاشنکو (29) حمید بوحمدان (81- پنالتی)  /  دارو: علیرضا فغانی  /  کمک داوران: علی میرزابیگی و یعقوب سخندان  /  تماشاگر: بیش از 10 هزار نفر

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، لئونارد مساریچ، بهمن کامل، امید خالدی، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، اسماعیل شریفات (74- مهدی بدرلو)، ساسان انصاری، آلویس نونگ و محمد قاضی.
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

نفت مسجدسلیمان: گئورگی گئورگیف، حمزه حدادی بابادی، روسلان ملزدنیوف (57- کیومرث چراغی)، حمید بوحمدان، جلال عبدی، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور، حسین مالکی (80-رضا کرملاچعب)، الکساندر پاشنکو، رضا درویشی (70- میلاد جعفری) و کیوان امرایی.
سرمربی: بهروز مکوندی

خلاصه بازی:
فولاد بازی را طوفانی آغاز کرد. دوگل متوالی از سوی دو مهاجم فولاد خوزستان در 10 دقیقه ابتدایی مسابقه اتفاقی بود که کمتر کسی احتمال آن را می داد.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان پس از دریافت این دو گل قافیه را نباختند و پس از دقایقی بر جریان بازی مسلط شدند. زردپوشان نفت در کنار دوندگی زیاد در نقاط مختلف زمین که باعث تحت فشار قرار دادن بازیکنان فولاد خوزستان می شد، روی شوت های راه دور و ضربات شروع مجدد برنامه داشتند و در نهایت در پی یک ضربه کرنر با استفاده از جاگیری اشتباه دروازه بان فولاد به گل رسیدند تا در نیمه اول فاصله به حداق برسد.

نیمه دوم با فشار تیم نفت آغاز شد. فولاد برخلاف شروع نیمه نخست ترجیح داده بود تا بی محابا حمله نکند و به اداره بازی بپردازد.

بازی احتیاط آمیز فولاد در این نیمه به تیم نفت فرصت داد که حملات بیشتری را طراحی کند و چند بار دروازه میزبان را با خطر مواجه سازد. نفت اما در اوج حملات و در حالی که ضربه امرایی به تیر افقی دروازه فولاد برخورد کرده بود، روی یک ضدحمله غافلگیر شد و گل سوم را خورد. این گل خیلی دوام نداشت چرا که رضا کرملاچعب بازیکن تعویضی نفت برای تیمش پنالتی گرفت تا باز هم اختلاف به یک گل برسد.

در دقایق پایانی دو تیم نتوانستند از فرصت های به دست آمده استفاده کنند تا این بازی زیبا و مهیج با نتیجه 3 بر 2 به سود فولاد خوزستان تمام شود.

شرح گل ها:

1-0 (فولاد): در پی ارسال ساسان انصاری از جناح چپ، محمد قاضی با سر به توپ ضربه زد که پس از دفع ناقص دروازه بان نفت، آلویس نونگ به توپ رسید و از فاصله یک متری خط دروازه گل اول فولاد را رقم زد.

2-0 (فولاد): محمد قاضی با استفاده از فضای خالی پشت مدافعان نفت صاحب توپ شد و با ضربه پای چپ به زاویه مخالف دومین گل فولاد را به ثمر رساند.

2-1 (نفت): الکساندر پاشنکو از روی نقطه کرنر توپ را مستقیماً به سمت دروازه فولاد شلیک کرد تا این ضربه با جاگیری نامناسب علیرضا سلیمی به تور دروازه فولاد بوسه بزند.

3-1 (فولاد): در اوج حملات نفت و پس از اینکه ضربه امرایی به تیر افقی دروازه فولاد برخورد کرد، سرخ پوشان در یکضدحمله به گل سوم رسیدند و آلویس نونگ با فراری سریع از خط دفاع تیم نفت و دریبل دروازه بان گل سوم فولاد را به تور دروازه تیم مهمان دوخت.

3-2 (نفت): رضا کرملاچعب مهاجم جوان نفت، بلافاصله پس از ورود به میدان یک پنالتی برای تیمش گرفت. این پنالتی را حمید بوحمدان با ضربه ای فنی تبدیل به گل پنجم مسابقه کرد.

مرجع / خوزستان اسپرت
:
:
:
آخرین اخبار