تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۸۶۰۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
16 گل در سه بازی ابتدایی هفته 26 لیگ برتر
تراکتور به صدر آمد/ ذوب‌آهن، نفت را آتش زد
تیم فوتبال تراکتورسازی با برد دقایق پایانی مقابل سایپا به صدر جدول لیگ برتر رسید
تیم فوتبال تراکتورسازی با برد دقایق پایانی مقابل سایپا به صدر جدول لیگ برتر رسید.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه دیدار به صورت همزمان و از ساعت 17:30 آغاز شد که در پایان این بازی‌ها تراکتورسازی با پیروزی مقابل سایپا و پس از شکست سنگین نفت مقابل ذوب‌آهن به صدر جدول رسید.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها ذوب‌آهن اصفهان در خانه میزبان نفت تهران بود که شاگردان گل‌محمدی با پیروزی پر گل پنج بر سه صدر نشین لیگ را شکست دادند.

گل‌های این دیدار کاوه رضایی ( 21 و 49 )، هادی محمدی (41)، دانیال اسماعیلی‌فر ( 44) برای شاگردان گل‌محمدی و کمال کامیابی‌نیا (45)، ارسلان مطهری (77) و حسین ابراهیمی (92) برای نفت تهران به ثمر رساندند.

هم‌چنین کمال کامیابی‌نیا از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دیگر بازی نیز تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان سایپای البرز بود که این دیدار با پیروزی دو بر یک میزبان پایان یافت.

پویا نزهتی در دقیقه 10 گل سایپا را وارد دروازه قرمزپوشان تبریز کرد اما میرهانی هاشمی در دقیقه 82 بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 90 نیز مدافع سایپا روی اوت دستی تیموریان به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا شاگردان اولیویرا به سه امتیازی شیرین برسند و صدرنشین شوند.

در شهرآورد خوزستان هم فولاد سه بر دو از سد نفت مسجد سلیمان قعرنشین گذشت.

آلویس نانگ و محمد قاضی در دقایق 5 و 11 گل‌های فولاد را به ثمر رساندند و برای تیم مکوندی پاشنکو در دقیقه 29 و حمید بوحمدان (82) گلزنی کردند.

ذوب‌آهن با سه امتیاز این دیدار 42 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال موقتا به رده پنجم صعود کرد. نفت تهران نیز با شکست در این دیدار 48 امتیاز باقی ماند و با یک پله سقوط پس از تراکتورسازی در رده دوم جای گرفت.

فولاد خوزستان با پیروزی برابر شاگردان مکوندی 47 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد تا امیدش برای رسیدن به قهرمانی پررنگ شود. نفت مسجد سلیمان قعرنشین در پایان هفته بیست و ششم با 21 امتیاز تیم پانزدهم جدول است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار