تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۸۶۰۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آيت​الله موسوی جزايري:
ايران همواره در سنگر صلح​طلبي فعاليت كرده است
نماينده ولي فقيه در استان خوزستان در مراسم رژه روز ارتش گفت: چمهوري اسلامي ايران همواره در سنگر صلح​طلبي فعاليت كرده است تا صلح و آرامش را در دنيا مستقر كند.

آيت‌الله سید محمدعلی موسوي جزايري در اين مراسم كه امروز 29 فروردين ماه به مناسبت روز ارتش در بلوار قدس اهواز برگزار شد، اظهار كرد: امروز در شرايطي خاص به سر مي​بريم؛ دشمنان اسلام، استكبار جهاني و صهيونيسم و مزدور دو آتشه آنها يعني وهابيت خبيث بر مظلومان جهان غداره بسته و اقدام به قتل‌عام افراد بي‌گناه و زن و كودكان و مردان بي​دفاع مي​كنند.

وي ادامه داد: در سوريه و همسايه عزيز ما عراق، شاهد اين جنايات هستيم. اين گروه​هاي تروريستي به وسيله سازمان تشكيلات امنيتي عربستان تاسيس شده​اند.

امام جمعه اهواز افزود: داعش و امثال آن دست پخت وهابيت خبيث هستند و ما بايد هم براي نصرت مظلومان دعا كنيم و هر آنچه كه در توان داريم براي مقابله با تروريسم و برقراري صلح در منطقه و جهان بگذاريم.

آيت​الله موسوی جزايري اظهار كرد: اين بار نيز در غائله​اي كه در يمن به وقوع پيوسته است، پيشنهاد جمهوري اسلامي ايران اين است كه مساله به صورت مسالمت​آميز و با مذاكره و با وساطت جمهوري اسلامي ايران حل شود اما آنها جواب رد دادند و به جنايت خود ادامه دادند.

وي ادامه داد: آنها مي​گويند يمن دست راست ايران است در صورتي كه ايران هيچ خطري براي كشورهاي همسايه ندارد و دست دوستي به سوی همه دراز كرده است.

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان گفت: كينه و عداوت دروني وهابیت كه به تبعيت از بني​اميه نسبت به اهل بيت​(ع) وجود دارد، به اين دليل است كه مي​بينند دو مكتب اسلام علوي و اسلام اموي وجود دارد؛ به اين دليل سر سازش با ما ندارند و هر كس با ما دوست باشد با او دشمني می‌کنند و هر كس كه با ما دشمن است، همچون رژيم صهيونيستي اسرائيل با او دوست مي​شوند ولي كور خوانده​اند. ما تا جان در بدن داريم، بر سر پيمان خود با خدا ايستاده​ايم تا به ملاقات خدا برويم.

آيت​الله موسوی جزايري تصریح کرد: راه و تكليف ما را امام حسين(ع) معلوم كرده و امروز همان راه و صراط مستقيم پيش روي ما است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار