تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۸۶۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان:
120 فعال عرصه سلامت در جنوب خوزستان تقدیر می‌شوند
دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در هفته سلامت، 120 فعال و خیر عرصه سلامت در حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر می‌شوند.

حسین کایدخورده امروز اظهار کرد: در همایش هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان، 120 نفر از فعالان و خیرین این عرصه در آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان و هندیجان تقدیر می‌شوند.

وی اضافه کرد: همایش اصلی هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان صبح روز شنبه؛ پنجم اردیبهشت ماه در مجموعه فرهنگی گلستان واقع در منطقه بریم برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به دیگر برنامه‌های این دانشکده در هفته سلامت، عنوان کرد: در روز نخست این هفته دکتر آموزنده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور جمعی از مسئولان منطقه زنگ سلامت را به صورت نمادین در یکی از مدارس این شهرستان به صدا در می‌آورد.

کایدخورده ادامه داد: عیادت از بیماران منطقه و اهدای شاخه گل و همینطور بازدید از سرای سالمندان نیز در برنامه‌های هفته سلامت 94 گنجانده شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارسال پیامک انبوه با توجه به روزشمار هفته سلامت و برگزاری مسابقه نقاشی با توجه به شعار این هفته را نیز در همین هفته اجرایی می‌کنیم.

دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان با اعلام خبر تقدیر دانشکده علوم پزشکی آبادان از خانواده شهید ناصر شاملی به نیابت از خانواده‌های معزز شهدای بهداشت و درمان در هفته سلامت، تصریح کرد: رئیس و معاونان دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز در هفته سلامت به صورت روزانه در سیمای مرکز آبادان حضور یافته و در خصوص برنامه‌های این دانشکده صحبت می‌کنند.

کایدخورده همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانش‌آموزان و تجلیل از ورزشکاران حوزه سلامت در این هفته نیز اشاره کرد.

هفته سلامت سال 94 از روز یکم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا روز هفتم همین ماه ادامه دارد.

شعار بهداشتی سال؛ «ایمنی غذا از مزرعه تا سفره» و شعار هفته سلامت؛ «عزم ملی برای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت» تعیین شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار