تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۸۶۱۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره جهاد کشاورزی شادگان خبر داد:
برداشت 2 هزار و 500 تن گندم از سطح مزارع شادگان
رئیس اداره جهاد کشاورزی شادگان گفت: از آغاز برداشت محصول گندم تاکنون 2 هزار و 500 تن از سطح یک‌هزار و 500 هکتار برداشت و خریداری شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت، 17 هزار تن توسط سازمان غله خریداری خواهد شد.

حمید مطرودی امروز اظهار کرد: با توجه به فصل برداشت گندم در شهرستان، جهاد کشاورزی به دلیل فراهم بودن زیرساخت‌هایی نظیر باسکول، انبار و نیرو و تجهیزات با کشاورزان و دولت همکاری کامل را خواهد داشت.

وی افزود: مراکز خرید گندم نیز در دهستان‌های حسینی، آبشار و بخش دارخوین شهرستان شادگان مستقر شده و ساعت کار خرید گندم در آن مراکز از ساعت هشت تا 22 انجام می‌شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شادگان ادامه داد: قیمت خرید محصول گندم برابر مصوبه دولت 11 هزار و 500 ریال است که از آغاز برداشت تاکنون 2 هزار و 500 تن از سطح یک‌هزار و 500 هکتار برداشت و خریداری شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت، 17 هزار تن توسط سازمان غله خریداری خواهد شد.

مطرودی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 45 کمباین مهاجر در حال برداشت و پنج اکیپ کار نظارت برداشت در شادگان مشغول به‌کار هستند.

وی در پایان گفت: همچنین تمهیدات لازم برای کمباین دارانی که مشغول برداشت گندم از مزارع شهرستان هستند، اقدامات لازم صورت گرفته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار