تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۸۶۱۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلاتکلیفی در تکمیل تنها استخر سرپوشیده شادگان
پروژه تنها استخر سرپوشیده شادگان پس از گذشت بیش از چهار سال از کلنگ زنی با وجود 70 درصد پیشرفت فیزیکی به حال خود رها شده است.

شهرستان شادگان با داشتن استعداد مناسب در ورزش همگانی و ورزش های همگانی از مشکلات زیادی در راستای توسعه ورزش خود رنج می برد.

این شهرستان استعداد و ظرفیت فراوانی در رشته شنا دارد، ولی تحقق اهداف توسعه ورزش این شهرستان در رشته شنا با مشکل تامین زیرساخت ها مواجه شده است.

بسیاری از شهروندان شادگانی به ویژه جوانان برای انجام ورزش شنا مجبورند در رودخانه های آلوده و پر خطر شنا کنند و جمعی از شهروندان شادگانی نیز، مراحل آب درمانی خود را در شهرهای همجوار با تحمل هزینه های بسیار سپری می کنند.

شهرستان شادگان با جمعیت بیش از 160 هزار نفر در جنوب غربی استان خوزستان و داشتن 8 ماه ازسال هوای گرم و شرجی و همچنین با وجود هزاران نفر علاقمند به رشته شنا، استخر باز یا سرپوشیده ندارد.

علی خلیفی رییس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت:پروژه تنها استخر سرپوشیده شادگان، سال 89 کلنگ زنی شد و اعتبارات مطلوبی نیز برای این پروژه مصوب شد.

وی با انتقاد از تخصیص نیافتن این اعتبارات، گفت:اعتبارات مصوب، تخصیص کامل نیافت و تکمیل استخر شادگان در بلاتکلیفی به سر می برد.

رییس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: قرارداد پیمانکار این استخر بر اساس ماده 48 لغو شد، ولی قرار است اداره کل ورزش وجوانان خوزستان طی مناقصه ای جدید مراحل نهایی تکمیل این استخر را به پیمانکار جدید واگذار کند.

خلیفی همچنین استخر شنای ایثار شادگان را فرسوده و خارج از رده خواند و افزود:این استخر که سال 68 ساخته شده است، هیچ استفاده ای از آن نمی شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار