تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۸۶۱۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون پژوهش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان:
آموزش و پرورش خوزستان در حوزه پژوهش فعال است
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان گفت: این اداره‌کل در زمینه پژوهش بسیار فعال است و تاکنون مقام‌های کشوری بسیاری کسب کرده است.

حرج چلداوی اظهارکرد: هر ساله رتبه‌بندی پژوهش مناطق آموزشی استان نسبت به میزان فعالیت‌های پژوهشی انجام شده، تعیین می‌شود.

وی افزود: در خوزستان پژوهشکده‌های آموزش و پرورش به انجام فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقات در زمینه‌های مختلف مشغول هستند. همچنین طرح معلم پژوهنده و طرح اقدام پژوهی در راستای فعالیت پژوهشی آموزش و پرورش در استان فعال است.

معاون پژوهش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه توسعه این اداره‌کل گفت: این برنامه کاملا کارشناسی شده است و با هدف توسعه و برنامه‌ریزی آموزش اجرا می‌شود.

چلداوی ادامه‌داد: برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان با درگیر کردن تمام مناطق آموزشی استان و مدارس اجرا می‌شود. هر مدرسه برنامه یک ساله خود را در راستای برنامه توسعه آموزش و پرورش تدوین و به اداره‌کل منعکس می‌کند و مدارس طبق این برنامه فعالیت می‌کنند. این برنامه دقیق، کارشناسی و قابل اجرا است.

وی در مورد تعامل آموزش و پرورش خوزستان با دانشگاه‌ها و مراکز علمی بیان‌کرد: آموزش و پرورش تعامل خوبی با دانشگاه‌های استان دارد. در شورای تحقیقات آموزش و پرورش خوزستان هیات‌های علمی و اساتید برجسته دانشگاه شهید چمران و دیگر دانشگاه‌های استان عضو هستند.

معاون پژوهش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اظهارکرد: آموزش و پرورش خوزستان هر ساله دوره‌های آموزشی تحت عنوان دوره‌های ضمن خدمت در تمام رشته‌ها با هدف ارتقای سطح تخصصی و علمی برای تمام کادر آموزشی و اداری خود برگزار می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار