تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۸۶۲۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان خبر داد:
تشکیل کمیته انضباطی ویژه رانندگان متخلف در آبادان
رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان از تشکیل کمیته انضباطی ویژه رانندگان متخلف در این شهر خبر داد.

جلیل رهبان امروز از تشکیل کمیته انضباطی ویژه رانندگان متخلف در این شهر خبر داد و اظهار کرد: در این کمیته، تخلفات رانندگان از قبیل دریافت اضافه کرایه تاکسی، عدم تعهد به کار، خودداری از سوار کردن مسافر به رغم خالی بودن تاکسی،  هتک حرمت به مسافر و غیره مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید موارد، با راننده خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

وی افزود: در ارتباط با دریافت شکایات شهروندان به راننده متخلف در بار اول و دوم، تذکر لسانی داده می‌شود و در صورت تکرار، توبیخ وی به شکل کتبی به همراه پرداخت غرامت خواهد بود.

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان اضافه کرد: چنانچه این روند ادامه یابد، پروانه راننده متخلف به مدت یکسال لغو می‌شود و وی از ادامه کار باز خواهد ماند.

رهبان در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای صدور کارت شناسایی برای تمام رانندگان خطوط تاکسیرانی تصریح کرد: این کارت که حاوی مشخصات فردی راننده، کد شناسه و شماره تلفن رسیدگی به شکایات است در جلوی داشبورد تاکسی نصب می‌شود.

وی یادآور شد: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان، موارد را سریعا از طریق شماره تلفن مندرج بر روی کارت شناسایی راننده به همراه کد شناسه فرد به واحد نظارت سازمان اطلاع دهند.

رهبان گفت: بر اساس مولفه‌های در نظر گرفته شده، از آن دسته از رانندگان متعهد به کار و خوش برخورد، به عنوان رانندگان نمونه قدردانی و به آنان جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان در پایان، از شهروندان فهیم آبادانی خواست تا ضمن همکاری تنگاتنگ و مناسب با سازمان تاکسیرانی، پیشنهادات و نظرات سازنده خود را در زمینه بهبود امور به این سازمان ارائه کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار