تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۸۶۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در پی قهرمانی 3 تیم باشگاه فولاد؛
مدير تيم​هاي پايه: در بسیاری از تیم‌ها ريشه‌ای از آكادمي فولاد وجود دارد
مدير تيم​هاي پايه فولادخوزستان می‌گوید اگر به خيلي از تيم​ها نگاه شود، ريشه​اي از آكادمي فولاد در آن وجود دارد و ما افتخار می‌کنیم که بتوانیم بازیکن در اختیار تیم‌های دیگر بگذاریم
علي سويلمي در ابتدا درباره قهرماني تيم جوانان اين باشگاه در ليگ برتر كشور، اظهاركرد: همان‌طور كه مي​دانيد تيم​هايي كه از ابتدا روي برنامه بسته شوند و آماده​سازي آن‌ها نیز به نحو احسن انجام شود، مطمئنا پايان فصل نتيجه خوبی خواهند گرفت و باید بگویم تيم جوانان ما نیز امسال بر همين اساس بسته شد و بيشتر بازيكنان‌مان هم از تيم خودمان هستند كه زير نظر مربيان​مان آموزش لازم را طي امسال و فصول گذشته دیده‌اند.

وي ادامه‌داد: خوشبختانه امسال تيم جوانان ما نسبت به سال قبل جوان​تر بود چرا كه نزديك به 14 بازيكن آن از بازيكنان تيم نوجوانان​مان بودند كه به تيم جوانان راه پيدا كرده بودند. تيم جوانان فولاد از همان ابتدا در ليگ برتر نتايج خوبي كسب كرد و بازي‌های خوبي را ارائه داد.

مدير تيم‌های پايه باشگاه فولادخوزستان گفت: تيم جوانان ما هميشه پيشتاز مسابقات بود و خوشبختانه يك هفته مانده به پايان مسابقات توانست قهرمان شود. این تيم دو سال متوالي است كه عنوان قهرماني را به دست مي​آورد و از سال 82 تاكنون در ليگ برتر حضور داشته است و تاكنون موفق به کسب دو مقام سومي، دو عنوان دومي و دو مقام اولي شده است.

وي در ادامه به قهرماني تيم اميد اين باشگاه در لیگ برتر کشور اشاره و بیان‌کرد: تيم اميدمان الگوي تيم​هاي پايه باشگاه فولادخوزستان است؛ اين تيم امسال با شايستگي قهرمان كشور شد و با توجه به اين‌كه اين تيم سال گذشته جايگاه سوم را به دست آورده بود، امسال از همان ابتدا با يك برنامه​ريزي درست و خوب و آماده‌سازي كامل روانه مسابقات شد. اين مسابقات مانند سال​هاي گذشته نيز در يك گروه و با حضور 11 تيم برگزار شد.

سویلمی افزود: تيم اميدمان با توجه به رقابت​ فشرده​اي كه با سپاهان داشت، توانست با ارائه بازي​هایی در خور شان باشگاه فولاد به مقام قهرماني برسد. تيم اميد ما تا پيش از اين عنوان، نتوانسته بود به قهرماني برسد و به نظرم با كسب اين عنوان، افتخارات تيم​هاي پايه فولاد تكمیل شد. ما امسال همين قهرماني را كم داشتيم كه با درخشش خوب بازيكنان​مان، همت و يكدلي كادرفني و حمايت​هاي بي​دريغ دهكردي، مديرعامل باشگاه و هيات​مديره و هواداران خونگرم فولاد، به دست آمد.

وي درباره كمك تيم اميد اين باشگاه به تيم بزرگسالان نیز، گفت: با توجه به مشكلاتي كه در طول فصل براي تيم بزرگسالان‌مان به وجود آمد، واقعا بازهم بازيكنان تيم​هاي پايه خوش درخشيدند و كمك حال تيم بزرگسالان بودند. ما توانستيم بازيكنان خوبي را به اين تیم معرفي كنيم.

مدير تيم​هاي پايه فولادخوزستان به دلایل موفقیت تیم‌های پایه اشاره و عنوان‌کرد: مطمئنا حمايت​هاي هیات مديره و مديرعامل باشگاه از موارد اصلي رسيدن ما به اين موفقيت​ها بوده است. آن​ها هرگونه درخواستي كه ما داشتيم را مانند سال‌هاي گذشته و شايد هم بيشتر و بهتر، انجام دادند. آموزش خوب بازيكنا​ن​مان زير نظر مربيان مجرب نیز بسيار به روند خوب تيم​هاي پايه كمك كرده است. ضمن اين‌که بازيكنان ما امسال همت بيشتري از خود نشان دادند و توانستيم اين مقام​ها و افتخارات را كسب كنيم.

وي بیان‌کرد: خوشبختانه در سطح كشور خيلي​ها سنگ آكادمي فولاد را به سينه مي​زنند و خيلي​ها به حق از اين آكادمي تعريف و تمجيد مي​كنند. در حال حاضر بيشتر بازيكنان تيم​هاي بزرگسالان و ليگ دسته يك ما از آكادمي فولاد و تيم​هاي پايه​مان هستند. اگر به خيلي از تيم​های دیگر نيز نگاه شود، ريشه​اي از آكادمي فولاد در آن دوانده شده است. ما افتخار مي​كنيم كه بتوانيم بازيكن در اختیار تيم بزرگسالان و ليگ دسته يك‌ باشگاه خودمان و یا هر باشگاه ديگر كه از ما درخواست داشته باشد و البته توافقات حاصل ​شود، بگذاریم.

سویلمی در پایان با اشاره به قهرماني تيم نوجوانان اين باشگاه در ليگ برتر كشور نيز، خاطرنشان‌كرد: امسال علاوه بر این موفقیت‌ها، تيم نوجوانان فولاد هم توانست با اقتدار در بین 30 تیم، به قهرمانی برسد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار