تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۸۶۲۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدولي: برای پول، تابعیتم را تغییر نمی‌دهم
فرنگی‌کار خوزستانی با رد شایعه حضورش در تیم‌ملی آذربایجان، گفت: خاك ايران را با هزار كشور درجه يك دنيا كه از نظر امكانات هم از ما بهتر باشند، عوض نمی‌کنم.
فرنگی‌کار خوزستانی با رد شایعه حضورش در تیم‌ملی آذربایجان، گفت: خاك ايران را با هزار كشور درجه يك دنيا كه از نظر امكانات هم از ما بهتر باشند، عوض نمی‌کنم.

سعيد عبدولي با رد شايعه حضورش در تيم‌ملي آذربايجان، اظهار كرد: تيم انديمشك كه در ليگ باشگاه​هاي جهان قهرمان شده بود به دعوت تيم آذربايجان به اين كشور رفت كه من هم همراه تيم​مان در اردوي تداركاتي شركت كردم.

وي افزود: اين اردو خيلي خوب بود و جا دارد از تيم آذربايجان تشكر كنم. آن​ها امكانات بسياري در اختيار ما گذاشتند و توانستيم استفاده لازم را داشته باشيم و خدا را شكر تا حدودي آماده شديم. اين اردو از 21 فروردين آغاز شد و تا هشتم ارديبهشت ماه ادامه داشت كه من با توجه به اين‌كه طاقت دوري خانواده‌ام را نداشتم، زودتر برگشتم و شب گذشته ايران بودم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2011 ترکیه درباره شايعه حضورش در تيم​ملي آذربايجان، گفت: نمي​دانم اين شايعه از كجا نشات گرفته و چه كسي اين صحبت را داشته است و واقعا نمي​دانم مردم دنبال چه هستند.

وي افزود: من خاك ايران را با هزار كشور درجه يك دنيا كه از نظر امكانات هم از ما بهتر باشند، عوض نمی‌کنم. من اين جا زن و بچه و مردمم را دارم و آن​ها نسبت به من شناخت دارند. همين محبت مردم نسبت به من كافي است. برخي ورزشكاران هستند كه به خاطر پول به كشورهاي ديگر مي​روند و تابعيت آن كشور مي‌گيرند ولی من اين طور نيستم.

عبدولي در ادامه خاطرنشان‌كرد: در حال حاضر خدا را شكر آمادگي نسبي​اي دارم و ان​شاالله سعي مي​كنم طي هفته آينده در اردوي تيم‌ملي شركت كنم و طي تمريناتی که انجام می‌دهم، آماده شوم. اواسط خردادماه هم انتخابي تيم​ملي را پيش​رو داريم. زماني كه آذربايجان بودم با آقاي پازاج صحبت كردم و او گفت كه اردو از ششم ارديبهشت ماه آغاز مي​شود و من هم قصد دارم كه در اردوها شركت كنم.

وي درباره درخواستش براي كشتي گرفتن در انتخابي تيم‌ملي در وزن 75 كيلوگرم، گفت: وزن من بالا رفته است و مجبور هستم در وزن 75 كيلوگرم كشتي بگيرم و زماني كه اردو رفتم با مربيان تيم‌ملي صحبت خواهم کرد و دل آن‌ها را به دست مي​آورم و ان​شاالله كه پازاج هم قبول خواهد كرد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: سعید عبدولی
:
:
:
آخرین اخبار