تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۸۶۲۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم‌های فولاد و نفت آبادان جریمه شدند
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم‌های فولادخوزستان و صنعت نفت آبادان را محکوم کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم فولادخوزستان و استقلال تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست و چهارم روز 14 فروردین برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر پرتاب سنگ، فحاشی به تیم داوری و بازیکنان و پرتاب مواد منفجره صورت گرفت.

این تیم طبق بند یک و سه ماده 79 آیین‌نامه انضباطی و با توجه به سوابق قبلی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن این‌که در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدی برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر به عنوان میزبان در نظر گرفته می‌شود. تیم استقلال هم به دلیل تخلفات تماشاگرانش به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول روز 17 فروردین در آبادان برگزار شد که عباس مرداسی، بازیکن تیم صنعت نفت آبادان به دلیل فحاشی به داور این بازی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم صنعت نفت آبادان نیز به دلیل فحاشی تماشاگران به داور و پرتاب بطری آب به داخل زمین طبق بندهای 2 و 3 ماده 79 آیین‌نامه انضباطی به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
:
:
:
آخرین اخبار