تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۸۶۲۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
210 میلیارد ریال برای تکمیل پایانه مرزی چذابه هزینه شد
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان از هزینه کرد 210میلیارد ریال برای آماده سازی و تکمیل پایانه مرزی چذابه در شهرستان دشت آزادگان خبر داد.

مسعود مصدقی روز یکشنبه اظهار کرد: این میزان اعتبار برای محوطه سازی، تامین امنیت، فنس کشی، احداث سایت اجباری و نصب تلویزیون و ساعت های ورود و خروج هزینه شده است.

وی اضافه کرد: به غیر از این 60میلیارد ریال اعتبار هم از سوی حمل و نقل و پایانه ها برای احداث جاده دسترسی به بارانداز پایانه مرزی چذابه به اداره کل راه و شهرسازی پرداخت شده که عملیات آن در دست انجام قرار دارد.

مصدقی گفت: سازمان حمل و نقل و پایانه ها تعهد کرده که پس از احداث جاده عملیات آسفالت و قیرپاشی آن توسط این اداره کل انجام شود که به محض اتمام کار ساخت جاده این کار هم انجام می شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان گفت: هم اینک عملیات احداث سایت اجباری ویژه استقرار مسافر و ترانزیت به همراه عملیات محوطه سازی انجام و سایت اختیاری هم طراحی شده است.

مدیر پایانه مرزی چذابه هم گفت: احداث جاده ورودی به بارانداز به طول پنج کیلومتر و عرض 7.5 متر در دست انجام قرار دارد که این عملیات از آذر سال گذشته آغاز شده است.

جلیل احمدی افزود: این عملیات اردیبهشت امسال نهایی و کار آسفالت مسیر هم توسط اداره حمل و نقل و پایانه های خوزستان انجام می شود.

مرز چذابه در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار