تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۸۶۲۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفرات برتر مسابقات دوچرخه​سواری خوزستان مشخص شدند
مسابقات دوچرخه​سواري خوزستان با شناخت نفرات برتر در اهواز به پايان رسيد.

خضير حياتي، دبير هيات دوچرخه​سواري استان اظهار كرد: اين رقابت​ها 27 فروردين‌ماه در دو رده سني جوانان و بزرگسالان به ميزباني اهواز برگزار شد.

وي ادامه‌ داد: در پايان اين مسابقات در رده سني جوانان و در هر دو ماده 200 و 500 متر رضا رشنو از انديمشك، رضا انجيلي از دزفول و عليرضا ديناروند از انديمشك رده​هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

دبير هيات دوچرخه​سواري خوزستان اضافه كرد: همچنین در بخش بزرگسالان و در ماده چهار كيلومتر محمد باوي از رامهرمز به مقام قهرماني رسيد، محسن ويسيان از اهواز در رده دوم جاي گرفت و محمد عطار از اهواز سوم شد. در ماده 200 متر نیز محمد باوي از رامهرمز مقام قهرماني را به دست آورد، سعيد عين​الوند از شوش دوم شد و محمدمهدي سرطوسي از رامهرمز در رده سوم ايستاد.

وي با اشاره به دعوت نفرات برتر این مسابقات به اردوي تيم استان، گفت: در اردوي تيم استان هم دوچرخه‌سواران برتر جهت حضور در مسابقات قهرماني كشور و ليگ دسته يك كشور انتخاب خواهند شد.

حیاتی در پایان بیان کرد: همچنین قرار بود روز جمعه (28 فروردین‌ماه) این مسابقات در ماده تایم‌تریل انفرادی برگزار شود اما به دلیل شرایط نامناسب جوی، چهارم اردیبهشت‌ماه برگزار ‌می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار