تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۸۶۳۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گتوند؛نخستین مقصد اداره تعاون،کار و رفاه‌اجتماعی‌خوزستان
خوزنیوز: مدیرکل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان از آغاز بررسی وضعیت اشتغال شهرستان‌های استان در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفائی نخستین مقصد اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، براي بررسي وضعیت اشتغال شهرستان‌ها را، شهرستان گتوند برشمرد و ظرفیت‌های اشتغال و اشتغال‌زایی را در شهرستان‌های استان نسبت به یکدیگر متفاوت دانست و گفت: برای این که زمینه‌های اشتغال و ظرفیت‌های هر شهرستان را از بعد اقتصادی بتوان بررسی کرد، نشست هايي با فرمانداران و مسوولان شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

او هدف از اجرای این طرح را شناسایی موانع ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های موجود اقتصادی استان دانست و ادامه داد: با آغاز اجرای این طرح، مشکل ها و موانع بر سر راه اشتغال شناسایی و با ساز کارهایی که این کارگروه در نظر می‌گیرد به رونق بازار و اشتغال کمک فراوانی می‌شود.

صفائی افزود: طبق برنامه‌ تدوین شده، اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فعالیت خود را از شهرستان گتوند آغاز می‌کند.

او تصريح كرد: تاکنون از ظرفیت‌های موجود در استان به نحو مطلوبي استفاده نشده است. باید تدابیری اندیشیده شود که با توجه به امکانات موجود برای اشتغال چاره‌اندیشی شود و بسترهای لازم برای صاحب‌نظران و کارآفرینان فراهم شود.

مدیرکل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: استان از قابلیت‌های زیادی برخوردار بوده و شایسته توسعه و پیشرفت است.

صفائي اظهار اميدواري کرد: با بررسی وضعیت اشتغال شهرستان‌ها بتوان زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کرد و روز به روز شاهد رونق یافتن کسب و کار و اشتغال در شهرستان‌ها به ویژه جوانان باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار