تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۸۶۴۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات موتوركراس خوزستان برگزار می‌شود
رقابت​های قهرماني موتوركراس خوزستان با عنوان ”جام خليج​فارس” برگزار خواهد شد.

حسين عباسي، دبير هيات موتورسواري و اتومبيلراني استان اظهاركرد: هيات استان قصد دارد به مناسبت ميلاد حضرت علي(ع) و روز ملي خليج هميشه فارس يك دوره مسابقه موتوركراس در روز جمعه (چهارم ارديبهشت‌ماه) در پيست موتوركراس شهداي خوزستان واقع در پرديس 2 اهواز برگزار كند.

وی با بیان این‌که در این مسابقات ورزشكاران استان در كلاس​هاي 250 و 450 سي​سي با يكديگر به رقابت مي‌پردازند، عنوان‌کرد: موتورسواران شهرستان​هاي دزفول، شوش، شوشتر، رامهرمز، بهبهان، اميديه، ايذه، ماهشهر و اهواز در اين مسابقات حضور خواهند داشت.

دبير هيات موتورسواري و اتومبيلراني خوزستان گفت: شركت‌كنندگان عصر روز پنج​شنبه (سوم ارديبهشت​ماه) به تمرين خواهند پرداخت و صبح روز مسابقه نيز در محل پیست، تايم​گيري مي​شود و نفراتي كه تايم مورد نظر را به ثبت برسانند، عصر آن روز مي​توانند در مسابقه روی خط قرار بگيرد.

وي با بيان اين‌كه هدف ما ترويج و توسعه رشته موتوركراس در استان است، عنوان‌كرد: خدا را شكر توانسته​ايم اين رشته را در تمام شهرستان​هاي استان ترويج دهيم. در حال حاضر نیز در شهرستان​هاي اهواز، ماهشهر، دزفول و آبادان پيست موتوركراس داريم و در شهرستان​هاي رامهرمز، اميديه، بهبهان و شوش نيز در حال راه‌اندازي پيست هستيم. در ساير شهرستان​ها هم در حال تلاش براي احداث پيست استاندارد هستيم.

عباسي خاطرنشان‌كرد: با توجه به اين‌كه مسابقات آسيايي و جهاني موتوركراس نيز برگزار مي​شود، اين رشته براي ما از اهميت ويژه و بالايي برخوردار است و به همين دليل اين رشته را در استان توسعه داده​ايم. ما به دنبال اين هستيم كه يكي دو نفر را به تيم‌ملي معرفي كنيم چرا كه قرار است آذرماه، ايران در كيش ميزبان مسابقات جهاني موتورکراس باشد.

وي بيان‌كرد: با ترويج اين رشته مي​خواهيم در بعد همگاني نيز علاقه‌مندان را به سمت اين رشته بکشانیم. در گذشته اين رشته مختص ورزشكاران اهوازي بود ولي با پيگيري​ها و برنامه​هايي كه داشتيم در شهرستان‌ها نيز توسعه پيدا كرد و شاهد قهرمانانی از شهرستان​هاي​مان هستيم.

دبير هيات موتورسواري و اتومبيلراني خوزستان در پایان گفت: جا دارد از مديركل ورزش و جوانان استان، فرمانداري اهواز و فرمانده نيروي انتظامي اهواز كه در زمینه برگزاري این مسابقات به ما كمك کرده‌اند، قدرداني كنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار