تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۸۶۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز اعلام کرد:
ایجاد منطقه گردشگری در حاشیه رودخانه علا رامهرمز
فرماندار رامهرمز از ایجاد منطقه گردشگری و تفریحی در حاشیه رودخانه علا این شهرستان خبر داد.

مصطفی سمالی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه گردشگری این شهرستان اظهار کرد: باید بدانیم تحولات جامعه ما به چه سمت و سویی می‌رود و جایگاه ما کجاست تا بتوانیم در راستای ارتقاء جایگاه میراثی شهرستان گام برداریم.

وی ادامه داد: متاسفانه در یک سیستم چیدمان بروکراسی اداری همه ما گریبانگیر مسائلی هستیم که نمی‌توانیم برخی مشکلات را فوری حل کنیم اما می‌شود در آن تسریع و تسهیل ایجاد کرد.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: در شهرستان اگر یک جمع همراه و هماهنگ باشد خیلی از مسائل قابل حل است زیرا در این شهرستان در حوزه گردشگری مکان‌ها، پتانسیل‌ها و نقاط استراتژیک بسیار خوبی را داریم که می‌توانیم به نحو احسن از آنها بهره‌برداری کنیم.

وی همچنین گفت: در کشور اگر سمت و سو را به بخش خصوصی هدایت کنیم و بخش گردشگری را در این حیطه فعال کنیم بسیار جای کار و پیشرفت وجود خواهد داشت.

سمالی عنوان کرد: بخش خصوصی باید بتواند با نظارت دولت بناهای تاریخی را بازسازی کند تا هم جذب گردشگر شود و هم درآمدزایی برای این بخش به وجود آید.

فرماندار رامهرمز در پایان افزود: با توجه به قابلیت‌های این شهرستان در حاشیه رودخانه علا در بالادست سد تنظیمی زیرزرد، مکان‌یابی ایجاد منطقه گردشگری و تفریحی انجام شده که پس از اخذ مجوزهای لازم و تهیه نقشه‌های مربوطه توسط سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عملیاتی شود.

در ادامه این جلسه مسئولان شرکت کننده پیرامون اجرای این طرح مهم گردشگری و تفریحی در شهرستان دیدگاه‌های خود را بیان کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار