تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۸۶۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان تاکید کرد:
ضرورت احداث پارک جنگلی در ورودی شهر شادگان
معاون فرماندار شادگان بر ضرورت احداث پارک جنگلی در ورودی این شهر تاکید کرد.

نعمت‌الله آلبوغبیش صبح امروز در جلسه ستاد نهضت سبز شهرستان، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و آرزوی استفاده از فیوضات این ماه، خواستار توسعه فضای سبز و افزایش سرانه شادگان توسط شهروندان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شد.

وی با اشاره بر لزوم ایجاد کمربند سبز در این شهر اظهار کرد: فضای سبز در شهرها و روستاها تأثیر فراوانی بر روحیه اهالی خواهد گذاشت و این امر می‌تواند زندگی طبیعی و انسانی در مناطق گرمسیری را ملایم‌تر کند.

معاون فرماندار شادگان در ادامه، بر ضرورت احداث پارک جنگلی در ورودی شهر شادگان تاکید کرد و افزود: این پارک حد‌فاصل روستای رگبه و پارک سید محمود ورودی شهر شادگان از طرف دارخوین خواهد شد و این امر می‌تواند سرانه فضای سبز شهرستان را افزایش داده و به مرور به تفرجگاه‌های مردمی تبدیل شود.

آلبوغبیش از مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد نهضت سبز شهرستان خواست در زمان ارائه خدمات به شهرها و روستاها، به فضای سبز منازل جدید التأسیس نیز توجه ویژه داشته باشند و امر درختکاری را در جلوی منازل به یک فرهنگ تبدیل کنند.

وی در پایان این جلسه با تأکید بر افزایش سرانه فضای سبز در شهرستان، از شهرداران، بخشداران، منابع طبیعی و اداره راه و شهرسازی خواست که در اجرای پروژه‌های عمرانی درصدی را از محل اعتبارات تخصیصی برای توسعه فضای سبز و درختکاری در کنار راه‌های مواصلاتی و شهری در نظر بگیرند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
FRANCE
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
0
ای کاش به جای فکر کردن به فضای سبز اول برای اسفالت معابر شادگان فکری میکردن و بعد به سراغ فضای سبز میرفتند!
شهرستان شادگان تنها یک خیابان تمام آسفالت و سالم دارد و ما بقی خیابانها آنقدر دست انداز و چاله و چوله دارند که واقعا مردم را به ستوه آورده .
لازمه ایجاد شهری زیبا اولویت بندی در اجرای طرح هاست
:
:
:
آخرین اخبار