تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۸۶۴۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناخت برترين​هاي مسابقات موتوركراس خوزستان
برترين‌هاي رقابت​هاي قهرماني موتوركراس خوزستان با عنوان ”جام خليج هميشه فارس” معرفي شدند.

ابراهيم جوانمردي، رييس هيات موتورسواري و اتومبيلراني استان اظهار كرد: اين مسابقات روز گذشته (جمعه) در پيست موتوركراس شهداي خوزستان در منطقه پرديس 2 اهواز برگزار شد.

وي با بيان اين‌كه 30 موتورسوار از سراسر استان در اين رقابت​ها به مصاف يكديگر رفتند، گفت: اين رقابت​ها در دو كلاس 250 و 450 سي​سي برگزار شد كه در كلاس 250 سي‌سي بيژن يوسفي از بهبهان به قهرماني رسيد، حيدر فراهاني‌عرب از آبادان در جايگاه دوم قرار گرفت و محمد قنواتي از جايزان سوم شد.

رييس هيات موتورسواري و اتومبيلراني خوزستان به نفرات برتر كلاس 450 سي‌سي این مسابقات اشاره و عنوان‌کرد: در اين كلاس، نعمت​الله كريمي و احسان كوثري هر دو از بهبهان به ترتيب قهرمان و نايب‌قهرمان شدند و حسن عباسي از اهواز مكان سوم را به خود اختصاص داد.

وي خاطرنشان‌كرد: اين رقابت​ها اولين دوره مسابقات قهرماني موتوركراس استان و به مناسبت ولادت امام علي(ع) و بزرگداشت روز ملي خليج هميشه فارس برگزار شد و نفرات برتر آن به عنوان تيم منتخب استان در رقابت​های قهرماني كشور پيش‌رو شركت خواهند كرد.

جوانمردي با مثبت ارزيابي كردن سطح اين رقابت​ها، گفت: از 10 شهرستان شركت​كننده داشتيم كه اين بسيار خوب و تقريبا مي​توان گفت يك ركورد بود. موتورسواران نیز در سطح بسيار خوبي با يكديگر به رقابت پرداختند.

وي در پايان از ميزباني خوزستان در مسابقات موتوركراس جنوب‌غرب كشور در آینده نزدیک خبر داد.

اخبار مرتبط:
تصاویر / مسابقات قهرمانی موتورکراس خوزستان در اهواز / 1
تصاویر / مسابقات قهرمانی موتورکراس خوزستان در اهواز / 2

:
:
:
آخرین اخبار