تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۸۶۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آواز دهل اینترنت «3G» در ایذه ناخوش است
مردم شهرستان ایذه از قطعی مداوم اینترنت «3G» در شهرستان ابراز گلایه می‌کنند.

هفته گذشته خبری در مورد راه‌اندازی شبکه اینترنت نسل جدید اینترنت تلفن همراه توسط شرکت ایرانسل در شهرستان ایذه به گوش رسید و رئیس اداره مخابرات این شهرستان نیز به در اختیار قرار دادن زیر ساخت‌های شبکه همراه اول به شرکت ایرانسل برای ارائه خدمات خود خبر داده بود.

با رویت نشانه اینترنت پرسرعت در بالای گوشی بسیاری از مشترکان در برخی از محلات شهرستان، ارائه این خدمات در شهرستان تائید شد و به یکی از مباحث عمومی روزهای اخیر تبدیل شده بود.

با این تفاسیر، پس از آغاز به‌کار این شبکه در شهرستان ایذه، تنها امکان استفاده از آن رویت شدن علامت مخصوص «H+» در گوشی‌ها بود و اینترنت تلفن همراه این شهرستان کندتر از قبل، و این عامل باعث گلایه‌مندی مشترکان این سیم‌کارت از نوع خدمات اینترنت شد.

با توجه به عدم وجود نمایندگی رسمی این شرکت در ایذه، عده‌ای از کاربران این خدمات در شهرستان، با ابراز گلایه از عدم راه‌اندازی اینترنت پرسرعت و نسل جدید در تلفن همراه خود؛ از خبرگزاری فارس استان درخواست انتشار این مطلب برای پیگیری و اطلاع‌رسانی به مسئولان این شرکت را داشته‌اند تا برای برطرف کردن این مشکلات اقدامات لازم را به‌عمل آورند.

این در حالی است که اکثر کاربران اینترنت خانگی از ارائه ضعیف این اینترنت ناراضی هستند و از قطعی‌های متداول و عدم ارفاق روزهای قطعی این شبکه به کاربران بسیار گلایه‌مند هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار