تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۶۵۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدرنشيني حفاري در هفته دوم مرحله نهایی سوپر ليگ گلف كشور
هفته دوم از دور برگشت مرحله نهایی رقابت​هاي سوپرليگ گلف كشور با صدرنشيني ملي​حفاري به پايان رسيد.

غلامرضا موسوي، دبير هيات گلف استان اظهاركرد: اين مسابقات سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه با حضور تيم​هاي ملي​حفاري، نفت و گاز مسجدسليمان، پرسپوليس مسجدسليمان و آزادگان مسجدسليمان كه چهار تیم خوزستانی راه‌یافته به این مرحله از مسابقات هستند، برگزار شد.

وي بيان‌كرد: ملي​حفاري توانست با حساب 5 بر يك از سد ميهمان خود آزادگان مسجدسليمان بگذرد و نفت و گاز مسجدسليمان نيز با همين نتيجه برابر پرسپوليس مسجدسليمان به برتري رسيد.

دبير هيات گلف خوزستان گفت: در هفته پاياني دور برگشت مرحله نهایی سوپر ليگ كشور، دهم و یازدهم اردیبهشت‌ماه نفت و گاز مسجدسليمان ميزبان ملي​حفاري است و پرسپوليس مسجدسليمان نيز به مصاف آزادگان مسجدسليمان دیگر تیم همشهری خود می‌رود.

وي عنوان‌كرد: تا اينجاي رقابت​ها، ملي‌حفاري كه با تيم نفت و گاز مسجدسليمان هم ​امتياز است به دليل تعداد برد‌های بيشتر در جايگاه نخست قرار دارد و نماينده مسجدسليمان دوم است. پرسپوليس مسجدسليمان و آزادگان مسجدسليمان نيز به ترتيب در رده​هاي سوم و چهارم قرار دارند.

موسوي در پايان خاطرنشان‌كرد: سطح اين رقابت​ها بسيار عالي است و خوزستان در این رشته در كشور حرف اول را مي​زند و تقريبا تمام ملي​پوشان نيز در اين چند تيم حضور دارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار