تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۸۶۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اندیمشک خواستار شد:
لزوم انجام اقدام عملی برای جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی در اندیمشک
امام جمعه اندیمشک انجام اقدام عملی مسئولان برای جلوگیری از گسترش پدیده حاشیه نشینی در این شهرستان را خواستار شد.

حجت‌الاسلام نعمت الله خدامی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با تاکید بر ارائه راهکارهای عملی برای جلوگیری از پدیده حاشیه نشینی در این شهرستان اظهار داشت: در صورت بروز این پدیده در شهرستان جمع کردن عوارض و پیامدهای این امر کار بسیار سخت و فرسایشی خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر ما در این بخش به صورت جدی مشکلی نداریم و آن چیزی هم که در حال حاضر در شهرستان با آن روبه‌رو هستیم مربوط به سال‌های گذشته است.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به راه‌های جلوگیری از بروز این پدیده در شهرستان، تصریح کرد: توجه لازم به اقشار مختلف جامعه با نگاه عدالت مدارانه از جمله اقداماتی است که می‌تواند از شکل‌گیری این پدیده پیشگیری کند.

خدامی متذکر شد: امکانات موجود در شهرستان باید به صورت کار‌شناسانه و بر اساس عدالت میان همه مناطق و جغرافیای شهرستان توزیع شود و این موضوع باید مورد توجه دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انجام کارهای فرهنگی در مناطق حاشیه شهر باید در اولویت همه دستگاه‌ها قرار گیرد تا بتوان از بروز برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در این مناطق جلوگیری به عمل آورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری، گفت: تقویت فضای وحدت و همدلی در اجزای مختلف شهرستان باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد و از هر موضوع و نکته‌ای که موجب خدشه وارد کردن به این موضوع می‌شود بایستی دوری کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی زینی وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
1
با سلام ضمن تشکر از امام جمعه محترم شهرمان که همواره بر اساس رسالت ارزشمند شان در فکر محرومان ورفع تبعیض در خدمات رسانی ادارات بخصوص شهرداری بین شهروندان است در تکمیل سخنان ایشان مجدداٌ ازمسئولان شهرداری اندیمشک خواستار رسیدگی جدی به مشکلات کوی جانبازان سمت ریل قطار بخصوص جدول کشی اسفالت وفضای سبز هستیم
:
:
:
آخرین اخبار