تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۸۶۵۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان؛
برنامه‌های هفته کارگر در خوزستان تشریح شد
خوزنیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان روز شمار و اهم برنامه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان را در هفته کارگر تشریح کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفائی با اشاره به تشکیل نشست های مختلف برنامه ریزی و هماهنگی در این اداره کل، به منظور برگزاری شایسته ی ویژه برنامه های این هفته، ابراز امیدواری کرد: امسال نیز شاهد اجرای مناسب برنامه های پیش بینی شده باشیم.

او گفت: کارگران همواره ثابت کرده اند یکی از متعهدترین اقشار جامعه هستند و همواره ندای رهبر خویش را لبیک گفته و فرمایشات ایشان را نصب العین خویش قرار داده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار كرد: کارگران در طول تاریخ با شکوه انقلاب اسلامی ایران- چه در زمان مبارزه با رژیم ستم شاهی و چه در دوران دفاع مقدس- پرچم دار عزت و سربلندی کشور عزیزمان بودند و در دوران سازندگی نیز با خودباوری و عزت نفس و با وجود مشکل هاي فراوان و در زیر فشار سنگین ترین تحریم ها، در صف اول عمران و آبادانی کشور ایستادند و تحت زعامت عالمانه مقام معظم رهبری در مقابل تمام تحریم ها ایستادند و با از جان گذشتگی و خودباوری چرخ های صنعتی و اقتصادی کشور را به حرکت درآورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به نامگذاری سال 94 به عنوان سال "دولت و ملت هم دلی و هم زبانی" از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان که حفظ و صیانت از نیروی کار را افتخار خود می داند، برای پاسداشت مقام شامخ کارگر و تقدیر از زحمات این قشر خدمت گزار، هفته کارگر امسال را با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می کند.

به گفته صفائی، روز شنبه پنجم اردی بهشت به عنوان اولین روز هفته گرامی داشت کارگر به عنوان " روز کارگران و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام ره " نامگذاری شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عناوین دیگر روزهای هفته کارگر را  یکشنبه 6 اردیبهشت روز کارگر، مهارت و تامین اجتماعی( پیشکسوتان)، دوشنبه کارگر، فرهنگ، امید و نشاط اجتماعی، سه شنبه کارگر، زنان و خانواده ، چهارشنبه کارگر، ولایت و معنویت ، پنج‌شنبه کارگر، خلاقیت و اقتصاد مقاومتی و جمعه 11 اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی کارگر اعلام كرد.

صفائي حضور در گلزار شهدا، دیدار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و کارگران نمونه در حضور ایشان، برگزاری مسابقات ورزشی کارگران، دیدار از واحدهای کارگری و صنعتی نمونه، و حضور کارگران در نمازهای جمعه سراسر استان را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته کارگر برشمرد.
:
:
:
آخرین اخبار