تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۸۶۵۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در اولین روز از هفته کارگر انجام شد؛
دیدار اعضای کمیته کارگری بزرگداشت هفته کارگر با خانواده شهید تقوی فر
خوزنیوز: اعضای کمیته کارگری بزرگداشت هفته کارگر با حضور در منزل شهید حاج نصراله تقوی فر با خانواده این شهید دیدار و گفت و‌گو کردند.

به گزارش خوزنیوز؛ در ابتدای این دیدار فرزند شهید حاج نصراله تقوی فر در سخنانی از فضايل و خصوصيات اخلاقي و روح بلند و شهادت طلبانه پدر بزرگوارش یاد کرد.

در ادامه این دیدار معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی خوزستان، شهید حاج نصراله تقوی فر را مایه افتخار و مباهات قشر عزیز کارگر دانست و گفت: هدف از دیدار با خانواده شهید تجدید بیعت با آرمان ها و ارزش های شهیدان است.

جميل جلالی ادامه داد: باید روحیه ایثار و شهادت طلبی در جامعه تسری پیدا کند تا دشمنان  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند نه تنها ذره ای از اصول نظام اسلامی پا پس نکشیده اند بلکه بیش تر از گذشته در راه جانبازی و فداکاری و برای سربلندی و  اعتلای نام ایران اسلامی و پاسداری از دستاوردهای کشور آماده اند.

او زنده نگه داشتن یاد شهدا را وظیفه همه مردم و مسوولان دانست و بر ادامه ي راه شهیدان والا مقام تأکید کرد.

جلالی همچنین از برگزاری ویژه برنامه های متنوع برای گرامی داشت هفته کارگر در استان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ خانواده تقوی فر سه شهید والا مقام تقدیم اسلام کرده است. شهید حاج نصراله تقوی فر و پدر شهیدان حمید و بهروز تقوی فر که از سوی کمیته بزرگداشت هفته کارگر به عنوان شهید شاخص کارگری در استان انتخاب شده است در سال ۶۲ و در ۵۲ سالگی در منطقه طلائیه به درجه رفیع شهادت نايل شد.

در این دیدار سرگرد نادری فرمانده بسیج کارگری و اعضای کمیته کارگری بزرگداشت هفته کارگر در استان حضور داشتند.
:
:
:
آخرین اخبار