تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۸۶۵۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل بهزیستی خوزستان:
تامین 1196 واحدمسکونی برای مددجویان‌ومعلولان‌بهزیستی
خوزنیوز: غلامرضا صدیق راد مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در جلسه مشترکی با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیر بنیاد مستضعفان ،معاون مسکن شهری سازمان راه و شهرسازی و مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان که به منظور تبادل نظر در خصوص تفاهم نامه همکاری جهت ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی برگزار شد بیان داشت: بر اساس این تفاهمنامه مقرر شد تعداد 1196 واحد مسکونی روستایی و شهری در سال 94 جهت معلولان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی ساخته و واگذار گردد.

صدیق راد گفت: از این تعداد واحد مسکونی تعداد 280 واحد به خانواده‌های دارای دو معلول تعلق دارد و مابقی به سایر نیازمندان تحت پوشش بهزیستی واگذار می گردد.

وی در ادامه افزود: این واحدها با میانگین 70متر مربع زیربنا و اعتبار این واحدها از محل تسهیلات بانکی به مبلغ150میلیون ریال و کمک بلاعوض سازمان بهزیستی به مبلغ60میلیون ریال و بقیه هزینه ها از طریق مشارکت خیرین و خانواده ها تامین خواهد شد.

در پایان طبق توافق به عمل آمده بین سازمان‌های حاضر در جلسه مقرر شد واحدهای معلولان مطابق با استانداردهای موجود کاملا مناسب سازی گردیده و به خانواده های دارای معلول واگذار گردد.
:
:
:
آخرین اخبار