تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۸۶۵۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت نام دوره آزمون ادواري سنجش مهارت در خوزستان
خوزنیوز: ثبت نام نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ   5/2/1394 آغاز و تا ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 15/2/1394 ادامه می‌يابد.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان عنوان کرد: نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در تاریخ 8 خرداد ماه سال جاری برگزار مي‌شود.

رحمن قلاوند درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در اولین آزمون ادواری سنجش مهارت در سال 1394 بيان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید كارت اعتباري می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

قلاوند با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت بیان کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: داوطلبین شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند از تاریخ 4/3/94  تا تاریخ 6/3/94 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir  و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

وی بیان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.
:
:
:
آخرین اخبار