تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۸۶۶۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره خیریه فروش غذا به نفع بیماران سرطانی در اهواز / تصاویر
خوزنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: چهارمین جشنواره خیریه فروش غذا به نفع بیماران نیازمند و صعب‌العلاج به ویژه کودکان سرطانی برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ سیدفتح اله هاشم ‌نژاد اظهار کرد: این جشنواره خیریه، چهارمین جشنواره فروش غذا است که از سوی جمعیت هلال احمر و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز برگزار شده است.



وی افزود: در این جشنواره، داوطلبان جمعیت هلال احمر در ۱۲۰ غرفه به طبخ و فروش انواع مواد غذایی نظیر آش رشته، نان تیری، انواع کباب‌ها، خوراک مرغ، انواع شیرینی‌ها، دسر‌ها و نوشیدنی‌ها اقدام کردند.

هاشم نژاد با بیان اینکه در این جشنواره، ۱۹۰ آشپز داوطلب با هزینه خودشان حضور داشتند تصریح کرد: عوائد این جشنواره در طرحی به نام «رسول صادق» جمع آوری شده و برای کمک به بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه های سنگین درمان را ندارند، صرف می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش روحیه خیرخواهی و نیکوکاری در بین مردم و کمک به تأمین هزینه‌های درمانی بیماران صعب العلاج خصوصاً بیماران سرطانی شهر اهواز عنوان کرد و گفت: در حاشیه این جشنواره، علاوه بر عضو گیری از خیرین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، ایستگاه سلامت با هدف تست فشار و قند خون برپا شد.

هاشم‌نژاد افزود: ۴۶۰ میلیون ریال عواید حاصل از فروش غذاهای این جشنواره به منظور تأمین هزینه‌های درمانی بیماران نیازمند به ویژه بیماران سرطانی در قالب پرونده‌های حمایتی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ۳ جشنواره قبلی به میزان ۱۱۰ میلیون تومان غذا به فروش رسید، افزود: در جشنواره سوم بیشترین میزان فروش بود که سود حاصل از ان ۵۰ میلیون تومان بود.

این جشنواره به مناسبت ایام رجبییه و شب آرزوها(لیله الرغائب) به مدت ۲ روز در پارک ساحلی کیانپارس اهواز با استقبال بی‌نظیر مردم برگزار شد.
برچسب ها: هلال احمر اهواز
:
:
:
آخرین اخبار